Eén ding is wel een voordeel: bij de PH III kan je tenminste overal netjes aan, zonder eerst de helft van de voorzijde te moeten slopen

Je kan twee dingen doen:tdemeyer schreef:Daarom dat ik - hopeloos - op zoek ben naar die connectoren![]()
C5 boordcomputer geeft inderdaad geen melding als een lampje kapot is. Maar dat wil niets zeggen over het wel of niet aanwezig zijn van Can Bus.[color=#0000FF]mrvroos schreef:In de Ph1 zit een systeem met VAN-bus; vanaf Ph2 is het CAN-bus[/color].
Vanochtend de Citroen dealer gesproken. En je hebt helemaal gelijk m.b.t. het feit dat de connectoren niet los te verkrijgen zijn. Het enige wat je kan doen is op zoek gaan naar tweedehands koplampunits... Wellicht dat je het zoekgebied kan vergroten door ook bijvoorbeeld in Nederland of zelfs Frankrijk (meer aanbod van Citroens!) te zoeken.tdemeyer schreef:Bigfoot... de connectoren bestaan helemaal niet als los onderdeel !!![]()
Ik heb de helft van belgië gemaild, op zoek naar een total loss PHIII waar ik de connectoren kon uit slopen... no luck
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.