Ik heb hieronder het etiketje van het doosje van de nieuwe bobine gescanned. Is dat nu het nieuwste type wat jullie bedoelen?

mvg
Mel
Volgens mij is het een ander nummer...Oldenhage schreef:De nieuwste informatie die ik heb is dat de gemodificeerde bobines van Delphi moeten zijn. Vanaf organummer 11046 worden deze gemonteerd in de autos en zijn vanaf heden ook verkrijgbaar onder onderdeelnummer 597094. Als je dus nieuwe bobines nodig heb vraag er om dat ze besteld worden en niet van de plank komen.
Wat een feestexroosje schreef:Vandaag ik ook weer eentje (een maand geleden dus ook al )
Dan waren ze niet helemaal stuk. Als dat wel het geval is dat voelt het alsof je op een wasbord rijdt, zo gaat de boel trillen als je ook maar een beetje gas geeft.LWaanders schreef:nee, ik pas er ook voor om met reserveonderdelen rond te gaan rijden. Ik heb er net 6 nieuwe types in zitten, dus ik verwacht de komende tijd geen problemen. Als er een uitvalt is er trouwens nog prima mee te rijden was mijn ervaring, ok hij trok op als een 2.0L maar hij reed best. duis dan ga ik wel naar de garage. Misschien maakt het hiervoor wel, uit welke cylinder uitvalt.
Nee klopt, er was er maar een echt helemaal stuk, maar de anderen gaven al wel storing. Ik ben het met Ronald eens dat je ze dus allemaal het beste kan vervangen, de anderen gaan anders ook snel en zo bespaar je arbeidskosten. Bij mij viel het gelukkig onder garantie.exroosje schreef:
Dan waren ze niet helemaal stuk. Als dat wel het geval is dat voelt het alsof je op een wasbord rijdt, zo gaat de boel trillen als je ook maar een beetje gas geeft.
Zoals je in je tweede zin schrijft. Even herstarten hielp prima. Op en naar Parijs ook een paar keer gedaan. Ze waren dus blijkbaar nog niet helemaal kaput.exroosje schreef:Ronald ik neem aan dat je bedoeld dat de genoemde gevallen de individuele keren waren dat een Bobine sneuvelde? Je beschrijft het nu zo dat je het ook kunt uitleggen dat het ie 1 op de 4 starts het niet deed en de andere 3 dus wel.