Hoi Citrofielen, Na het inbouwen van mijn bluetooth parrot carkit heb ik van alles extra erbij gekregen wat ik niet wilde.
Nadat ik alles aangesloten had, stekkers insteken, bleek alles prima te werken

. Na enkele pogingen om de radio weer terug te plaatsen kreeg ik de storingen automatische versnellingsbak storing, startbeveiliging in storing,radio was niet meer te starten, vergrendeling van de deuren ging alleen nog maar handmatig en niet meer via de afstandbesturing en na diverse pogingen om de auto te starten, niet gelukt, bleef ook de ecomode in de aan stand.

Heb alles weer naar de oude situatie gebracht maar helaas dit mocht niet baten. Via de dealer geprobeerd e.e.a. te resetten maar ook dit mocht niet baten. Nu wilden ze de auto komen opslepen maar, omdat ik de auto niet gestart krijg, gaat de versnelling niet uit de P-stand. Goede raad is duur maar kan iemand mij hiermee helpen???Heb ook de zekeringen gecontroleerd van de computer maar deze waren nog oké. Verv9olgens heb ik ergens gelezen op dit forum dat de eco mode betekent dat de accu ver leeg is.Dit kan inderdaad want door de diverse malen starten is de accu ver leeg.Naar de accu wordt morgen gekeken.
bij voorbaat dank.