Forumregels
Enkel posten als je een vraag hebt over een C5 PH1 Break & berline vanaf 2001 t/m 10-2004 & C5 PH2 Break & berline vanaf 10-2004 t/m 4-2008 in de categorie elektronica & navigatie.

kun je je radio informatie,zenderinformatie.(geen fabrieks radio ) laten zien via de boordcomputer?
wat betekent controle lampjes in het menu van de boordcomputer en wat kan je er mee en hoe stel je het in (lukt me niet zo goed)
alvast bedankt
wat betekent controle lampjes in het menu van de boordcomputer en wat kan je er mee en hoe stel je het in (lukt me niet zo goed)
alvast bedankt
Auto: Citroën
Brandstof: Benzine
Contacteer:

Auto: Citroën
Contacteer:

C5club extreme Fan

Auto: C5 3.0 V6 Berline
Brandstof: Hybride
Versnellingsbak: EAT8
Contacteer:

Auto: Sedan type 3 exclusive
Bouwjaar: 2008
Energielabel: F
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Versnellingsbak: BVA4
kilometerstand: 70.000
Kleur: Grijs metalic
Hi,
Ik heb eveneens hetzelfde probleem. ik begreep dat van mijn garagist dat de lampjes van accu, koelwater en oliedruk even moeten oplichten bij het "op contact zetten". Dit gebeurt niet dus ontstaat de melding "service" en "control. lampjes".
mogelijk moet de computer gereset worden, dit zou bij de volgende beurt moeten (nog 3 maanden te gaan)
Ik heb eveneens hetzelfde probleem. ik begreep dat van mijn garagist dat de lampjes van accu, koelwater en oliedruk even moeten oplichten bij het "op contact zetten". Dit gebeurt niet dus ontstaat de melding "service" en "control. lampjes".
mogelijk moet de computer gereset worden, dit zou bij de volgende beurt moeten (nog 3 maanden te gaan)
Auto: Sedan type 3 exclusive
Bouwjaar: 2008
Energielabel: F
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Versnellingsbak: BVA4
kilometerstand: 70.000
Kleur: Grijs metalic
bij toeval in de citroen forum hetzelfde onderwerp, echter met de zelfde onduidelijkheden. controle lampjes zou moeten betekenen dat alle controles goed zijn afgesloten?
bij deze de link: http://www.citroen-forum.nl/viewtopic.p ... ol+lampjes
bij deze de link: http://www.citroen-forum.nl/viewtopic.p ... ol+lampjes
Vanaf febr 2015 C5 type 3, 2 liter automaat
sinds 1987 citrofiel (bx-en, xm en C5 type 1)
sinds 1987 citrofiel (bx-en, xm en C5 type 1)