ronama schreef:ik kom welronama schreef: sorry ik kan niet( helaas)
Een echte Vlaming erbij zou ook wel leuk zijn.....
gr. Ronald
ronama schreef:ik kom welronama schreef: sorry ik kan niet( helaas)
Nou mag het niet meer.ronama schreef:ronama schreef:c5maarten schreef:Niemand uit het zuiden die gaat???
Wordt ik dan de enigste
sorry ik kan niet( helaas), anders headden we samen kunnen rijden![]()
ik kom wel
Wimmie schreef: Nou mag het niet meer.
Stefaan, ik heb nog voor je gelobbied in het Cafedraadje, maar blijkbaar tevergeefs!stefaan5089 schreef:Ik had wel graag gekomen, maar kon alleen maar de 25ste.
Wimmie, ik heb Ronama alleen op afstand gezien, maar zelfs toen leek hij al vrij groot hoor.ronama schreef:Wimmie schreef: Nou mag het niet meer.
ga je me tegenhouden![]()

Het is dat ik helaas de 18e al bezet benronama schreef:maar een ander vraag, is het voor jullie technisch/praktisch mogelijk om bij elkaar te komen bij vandervalk in vught???
scheelt voor de zuiderlingen toch wel een goeie 50/60 km???????
het is maar een vraag
De afslag voorbij het tankstation/restaurant (afslag Houten) en daar weer naar het zuiden en dan gelijk de eerste afslag naar het pompstation nemen.ronama schreef:ik heb een vraagje, ik zie dat als je vanuit het zuiden komt je eigenlijk aan de andere kant moet parkeren en dan een brugje moet overlopen, klopt dit??
of kan je ff verder draaien??

Laten zoals het nu is, ik kan deze keer toch niet komen.Menno schreef:Niet switchen , .... kunnen wel aan de gang blijven met polletjes , die wil wel , die wil niet , ik wil hier , jij wil daar![]()