Zeker nog nooit een Sm gezien?
De vraag is ook of Herr Hofmeister dat überhaupt zelf bedacht heeft...ik gok eerder op Virgil Exner http://en.wikipedia.org/wiki/Virgil_Exner

daarbij de eerste BMW met zo'n knik kwam van de hand van Bertone



Absoluut mooi, nee prachtige velgenMenno schreef:Break is wel erg fraai hoor , zeker met dat soort wielen , ...

c5breakhdi schreef:Prototype Citroen C5 op autosalon van Frankfurt
Citroen presenteert een concept car van de nieuwe C5 op de autoshow van Frankfurt. De concept car heet C-Airscape, zo heeft AutoScoops vernomen uit betrouwbare bron. Wellicht gaat het om een soort cabriolet zoals de C3 Pluriel. Op maandag 20 augustus weten we meer.
Bron : autoscoops.eu
Volgens "ingewijden" op Planète-Citroen zou de nieuwe C5 pas in Genève voor het eerst getoond worden, en zullen we in Frankfurt enkel een concept car "C-Airscape", gebaseerd op de nieuwe C5, te zien krijgen. Wait and see...

Blijft wennen , ... maar ik ben reuze benieuwd naar het eindresultaat en dan niet in zo'n duitse modekleurc5breakhdi schreef: Groot plaatje
Voorheen Ph2V6: 




Menno schreef:Jullie kunnen zeggen/schrijven wat je wil , die is wat mij betreft erg fraai 8) !!
We krijgen vast korting als we hem met zijn allen bestellen. Karin vindt hem ook mooi, dus doe maar gauw een!ronama schreef:Menno schreef:Jullie kunnen zeggen/schrijven wat je wil , die is wat mij betreft erg fraai 8) !!
als je die Cabrio bedoelt , zekers weten