Forumregels
Enkel posten als je een vraag hebt over een C5 II (PH3) Tourer & sedan vanaf 4-2008 type X7 in de categorie motor, versnellingsbak & brandstof.
Berichten: 4936
Lid geworden op: 28 nov 2015 17:32
Auto: C5 1.6 HDiF
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2006
Phase: 2
Versnellingsbak: BVM5
Locatie: Rotterdam
Zou heel goed gewoon origineel kunnen zijn, ik heb goede ervaring met "Baificar", voor de 508 vorig jaar een afdek strip (kabelgoot) voor het kleppendesksel besteld, had de originele per ongeluk gesloopt. Past perfect, geen goedkoop breekbaar spuitgietwerk met misvormde randjes en bramen, ook de kleur en structuur is gelijk aan het origineel. Zo heb ik nog een motor afdekplaat liggen van Baificar, in NL niet geleverd op een THP motor, zelfde kwaliteit, werd zelfs met montage materiaal geleverd.

C5club Rookie


Berichten: 47
Lid geworden op: 30 jun 2023 08:22
Auto: C5 tourer exclusive v6
Brandstof: LPG-G3
Bouwjaar: 2008
Phase: 3 ( C5 II X7 )
kilometerstand: 415.000
Kleur: Blauw/grijs
Okee, dat klinkt hoopvol!
Dank voor het antwoord!
Gr Joris
Dank voor het antwoord!
Gr Joris
Berichten: 4936
Lid geworden op: 28 nov 2015 17:32
Auto: C5 1.6 HDiF
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2006
Phase: 2
Versnellingsbak: BVM5
Locatie: Rotterdam
Laat even weten of ze ook werkelijk goed passen, ik bedoel mijn persoonlijke resultaten uit het verleden zijn geen garantie voor de toekomst 

Berichten: 592
Lid geworden op: 12 apr 2021 19:01
Auto: C5 Sedan Exclusive 3.0/24
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2008
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Organummer: 11671CJ
Versnellingsbak: BVA6
kilometerstand: 147200
Kleur: Rood/Metallic
Locatie: Haarlem
Omdat die van mij, ook begint, vraag ik me af of het niet beter is om er pakking voor te laten maken?
In Hoogvliet zit een bedrijf die hierin gespecialiseerd is.
In Hoogvliet zit een bedrijf die hierin gespecialiseerd is.
Berichten: 214
Lid geworden op: 29 jul 2010 11:14
Auto: C5 Break, EW10J4
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2003
Energielabel: C
Phase: 1
Organummer: 09641
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 394000
Kleur: blauw/grijs
Locatie: Amsterdam
Hallo JMTV,
Bij de een 'klokje rond' van je auto werd een slepend geluid geconstateerd, dat vermoedelijk door de multiriem werd veroorzaakt. Was dat ook zo? En wat heb je daaraan gedaan?
Ik heb een soortgelijk probleem/ geluid met mijn C5 2.0 16v. Dat komt van de multiriem of distributieriem af.
Ik hoor graag van je.
Mvgr.Carracha
Bij de een 'klokje rond' van je auto werd een slepend geluid geconstateerd, dat vermoedelijk door de multiriem werd veroorzaakt. Was dat ook zo? En wat heb je daaraan gedaan?
Ik heb een soortgelijk probleem/ geluid met mijn C5 2.0 16v. Dat komt van de multiriem of distributieriem af.
Ik hoor graag van je.
Mvgr.Carracha
Met vriendelijke groet,
Carracha
1978 Renault 6 en Renault 5GTL, 1980 Renault 5GTL, 1982 Citroen GSA (lease), 1983 Renault 18 GTD en Mini (ramp), 1986 Renault 21TL, 1988 VW Passat (lease) en Renault 5GTL, 1992 Renault Nevada GTD 7 pers., 1996 Renault Nevada GTD 7 pers (440.000km). 2010 Citroen C5 Break 2.0 16V
Carracha
1978 Renault 6 en Renault 5GTL, 1980 Renault 5GTL, 1982 Citroen GSA (lease), 1983 Renault 18 GTD en Mini (ramp), 1986 Renault 21TL, 1988 VW Passat (lease) en Renault 5GTL, 1992 Renault Nevada GTD 7 pers., 1996 Renault Nevada GTD 7 pers (440.000km). 2010 Citroen C5 Break 2.0 16V