Nadat ik tijdens het auorijden diverse storingsmeldingen had gekregen. Heb ik hem toch veilig bij mijn monteur kunnen parkeren. De vering stond hoog terwijl in het dashboard gewoon normaal stond aangegeven.
Na het uitlezen van mijn C5 heb ik de volgende meldingen gekregen. Zie onderstaand bestand,
Heeft iemand van jullie een idee wat deze storingen veroorzaken? Ik kan er wel mee rijden maar ik laat liever eerst de storingen oplossen. Mijn monteur tast in het duister, alvast bedankt voor het meedenken!
Grt.Sascha
Je hebt geen permissies om de bijlage(n)) in dit bericht te zien.
Die 2005 v.d. vering kun je negeren, die ontstaat doordat de computer te traag reageert op het diagnose tool. Die andere 2 geeft een storing op de lambda sondes, maar als daar daadwerkelijk iets mee aan de hand zou zijn is of je verbruik veel hoger, of de uitlaatgas test valt buiten de waarde's. Groet, Kees.
06 nov 2024 18:15
Sascha1972
C5club Rookie
Geregistreerd: 13 feb 2019 16:26 Berichten: 13 Woonplaats: Roermond
Auto: C5 Sedan
Brandstof: LPG-G3
Bouwjaar: 2009
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Versnellingsbak: BVA4
kilometerstand: 152000
Kleur: Zwart
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum