Forumregels
Enkel posten als je een vraag hebt over een C5 PH1,2 & II (PH3) type X7 die is bedoeld voor alle types in de categorie algemene vragen.
Dag iedereen,
Weet er iemand hoe je een koppelingspedaal van een C5 van 2012 demonteert?
Ik moet het plastic busje of scharnierpunt vervangen.
Zie naar mijn vorige onderwerpen van een piepend koppelingspedaal.
Of is er iemand in de buurt, bij wie ik langs kan ?
Weet er iemand hoe je een koppelingspedaal van een C5 van 2012 demonteert?
Ik moet het plastic busje of scharnierpunt vervangen.
Zie naar mijn vorige onderwerpen van een piepend koppelingspedaal.
Of is er iemand in de buurt, bij wie ik langs kan ?
Niemand?
Berichten: 4946
Lid geworden op: 28 nov 2015 17:32
Auto: C5 1.6 HDiF
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2006
Phase: 2
Versnellingsbak: BVM5
Locatie: Rotterdam
Ik denk dat er weinig mensen zijn die ooit het koppelingspedaal hebben gedemonteerd, het is een rotklus dat gepriegel onder het dashboard.
De enige tip die ik je kan geven, verwijder de bestuurdersstoel, dat zal het werk wat makkelijker maken als je onder het dashboard duikt.
De enige tip die ik je kan geven, verwijder de bestuurdersstoel, dat zal het werk wat makkelijker maken als je onder het dashboard duikt.
Ok. Ik dacht eraan om het dashboard onder het stuur te demonteren.
C5club V.I.P.


Berichten: 7539
Lid geworden op: 01 apr 2013 00:12
Auto: C5 2.0 16V VTR Break + Ligne Business break
Opties: Garage René matten, dimbaar STOP lampje
Brandstof: LPG-G3
Bouwjaar: 2005
Energielabel: C
Phase: 2
Organummer: 10363
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 470000
Kleur: Sable de Langrune
Locatie: 0182
Bij een ph1/2 zou ik bij twijfel de stuurkolom eruit halen om er beter bij te kunnen.
Geen idee hoe een ph3 inelkaar zit wat dat betreft.
Geen idee hoe een ph3 inelkaar zit wat dat betreft.
