MartijnC5 schreef:
Op het Engelse frenchcar forum wordt genoemd dat die DAB stekker nooit gebruikt is, was blijkbaar ooit de bedoeling maar er is nooit iets mee gedaan. (En geen firmware voor gemaakt)
De twee andere stekkers zijn Fm antennes, mijn RD45 heeft één tuner dus 1 antenne en als je twee tuners hebt dus twee antennes

Gezien het bouwjaar zou dat heel goed kunnen, mijn 508 is op orga nr. juli 2014, daar zit SMEG+ met DAB+ radio in, ze waren er toen al mee bezig.
In 2013 wilde ik een DAB radio kopen, dat werd mij door een eerlijke verkoper afgeraden, volgend jaar komt DAB+ en dat zou veel beter zijn.
In de RD45 die je heb zitten 2 FM zenders, je heb een list knop, de 2e zender verzamelt een lijst met te ontvangen zenders in de omgeving. De zwarte en grijze aansluiting zijn de 2 FM antennes, iets met horizontale en verticale polarisatie, de radio schakelt automatisch tussen de 2 voor beste ontvangst. Op de witte fakra (2e FM antennte) aansluiting na, kloppen de kleuren niet, google voor de grap eens op "fakra color codes"