Om zijn onderschrift te lezen heeft ie dat...Michel_B schreef:Heb jij een Lexia Edwin?
Nou, vanaf Nobelhorst lijkt het mij te overzien...edwin48 schreef:goh laat ik nu in Almere buiten wonen
Stuur je wel een privé bericht.
Om zijn onderschrift te lezen heeft ie dat...Michel_B schreef:Heb jij een Lexia Edwin?
Nou, vanaf Nobelhorst lijkt het mij te overzien...edwin48 schreef:goh laat ik nu in Almere buiten wonen
RT4 is inderdaad wat lastiger te vinden, een RT5 is zoeken naar een naald in een hooiberg en bereid zijn de hoofdprijs te betalen.Dartje schreef:Ik heb een half jaar gezocht naar een gebruikte RT4 en de defecte RT4 bij 2 verschillende bedrijven ter reparatie aangeboden.
Volgens wat ik gelezen heb waren die boxen en de navigatie altijd een optie... En waar die JBL boxen misschien leuk waren geweest, hoef ik die navigatie echt niet...Dartje schreef:Ik heb een Exclusive uit januari 2007 met een RT4, navigatie en JBL speakers en versterker.
Heeft de Exclusive dan niet altijd navigatie en JBL boxen?
Wat ik nu heb is (weer volgens wat ik gelezen heb) een RD4, de RT4 is volgens mij degene met navigatie, telefoontoetsenbord en de SOS knop.Ik heb een half jaar gezocht naar een gebruikte RT4 en de defecte RT4 bij 2 verschillende bedrijven ter reparatie aangeboden.
Uiteindelijk een moegestreden biturbo diesel gekocht zonder APK, alleen om de navigatie uit te halen.
Sterker nog, ,er was een CD wisselaar, onder de stoel aangesloten.Onder de rechterstoel ligt een stekker voor een CD wisselaar? welke niet aangesloten is.
Ik ben er een aantal tegen gekomen op onderdelenlijn... Een hoop versies, waaronder wat volgens mij dus de RT4 is.Ik heb nergens een gebruikte RT4 kunnen vinden. Alleen in de Oostblok landen worden ze aangeboden. Dit heb ik maar niet geprobeerd.
Zou kunnen, maar nogmaals, zoals ik het begrijp zou oorspronkelijk sowieso een RD4 erin hebben gezeten, dus oof een RD4 D2 N2 (met links Audio/Source/Trip/Band/Clim/Dark) of een RD4 N1 01 (met links Audio/Source/Trip/Tel/Clim/Dark) of een RD4 N2 MP3 02 (zelfde maar met ondersteuning voor mp3 CD's.Kan het zijn dat bij jouw C5 de defecte RT4 vervangen door een ander type setje uit een andere auto en dat daarom niet alle functies van de knoppen op een "verkeerd" scherm worden aangegeven?
Daar zou mijn auto dan weer wel onder moeten vallen...De RT4 is in het najaar van 2006 gemonteerd, voor zover ik heb kunnen achterhalen.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
De telefoon of mp3 functie zijn wel goed te spotten door de Tel knop of de mp3 logo boven de CD gleuf... Dubbele tuner had ik nooit van gehoord... Maar dat zou dan wel kunnen zijn wat zich achter het "Band" knopje verstopt.C5HDI110 schreef:De laatste foto, dat kan zowel een RT3, 4 of 5 zijn, buitenkant zegt niets, sterker nog het frontje is zelfs uitwisselbaar.
Enkel de sticker geeft aan wat voor radio het is, hetzelfde geld voor de RD4, daar zijn ook meerdere uitvoeringen van, uiteraard met tel. functie, maar ook dubbele tuner, MP3 en combinaties.
Maar wel mogelijk dus wat ik nu ervaar...Je kan dus niet zomaar blind een radio uitwisselen, nou zal het voor een RD4 niet zo een vaart lopen, hooguit niet werkende knoppen en functies als je de verkeerde radio/functies telecodeert.
Dan snap ik steeds beter wat ik zie achter mijn radio...C5HDI110 schreef:De tel. knop is niet te missen, MP3 staat er niet altijd op, dubbele tuner heeft een extra antenne aansluiting, de 2e antenne zit in de achterbumper, de groene optionele stekker is GPS. Bij PSA hebben ze op een gegeven moment het licht gezien dat het goedkoper is om overal dezelfde antenne met GPS te monteren.
Ik dacht, voor het paar minuten wat het kost em een bericht te sturen, niet geschoten is altijd mis...Je auto is ruim 16 jaar oud, het is maar de vraag of er een dealer is die dit (nog) weet of interesse heeft om je te helpen,
Dat heb ik ook gevonden, nu nog even een moment ervoor vinden!je kan beter iemand in de buurt met een Lexia zoeken om het voor je in te stellen.