Op het schema in mijn link zie je dat in de wél aangesloten stekker ook een can bus aansluiting zit, daarlangs zal alle communicatie gaan.
Verder geen idee waarom dat scherm een 12 pins stekker met 4 draden heeft.
Kijk, dat is nuttige info ! Dank !MartijnC5 schreef:Op het schema in mijn link zie je dat in de wél aangesloten stekker ook een can bus aansluiting zit, daarlangs zal alle communicatie gaan.
Ga ik doen !Lees je in over CAN bus zou ik zeggen
Allereerst, niet makkelijk om info te vinden over CANbus... Of, beter gezegd, over zo'n specifieke onderdeel van het circuit van een auto.MartijnC5 schreef:Lees je in over CAN bus zou ik zeggen
Op het schema in mijn link zie je dat in de wél aangesloten stekker ook een can bus aansluiting zit, daarlangs zal alle communicatie gaan.
Verder geen idee waarom dat scherm een 12 pins stekker met 4 draden heeft.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Zou kunnen zijn... Ik heb niet kunnen achterhalen welke radio erin hoorde te zitten af fabriek...c5jan schreef:Dat zou wel raar zijn, want de radio moet ingeleerd worden op de bsi, met de lexia.
Tegelijkertijd schreef je dat de radio ooit vervangen was.
Lexia zie ik veel genoemd, maar ik wet niet precies wat het is, wat het kost en wat de learning curve is... Maar vermoedelijk niet iets waar ik meteen in mijn eentje uit zal komen...Misschien toch eens een blik werpen met lexia in wat er nu aan radio is ingeleerd. Dat verklaart mogelijk wat er nu gebeurt.