Misschien al een vraag die meermaals gesteld is maar ik vond het niet onmiddellijk terug. De C5II (PH3) break/Tourer (ergens vanaf 2008) is ook geleverd met de 2.0i 16v motor, maar had deze dan ook hydropneumatische vering en was dat dan bij al deze C5's? En hoe kan je dat dan zeker weten als je er 1 aangeboden ziet?
Enkel exclusive’s of comfort uitvoeringen hebben HP , ongeacht motor, dus ook de 2.0 16v… Makkelijk te herkennen aan bv de elektrische handrem.
Uitzonderingen op uitvoering zijn die met automaat , en na de facelift ( 2010/11 ) is het weer allemaal anders , maar toen was de 2.0 16v toch al niet meer leverbaar
_________________ Citroën 2CV6 spécial Rouge de Castille (.•\=/•.) Citroën C3 1.2 Max EAT6 Noir Perla Nera
Nu zag ik tot mijn verbazing dat de PHIII ook geleverd is met de 1.6 VTi motor. De THP is uitgesloten voor mij maar de VTi lijkt wat betreft betrouwbaarheid en degelijkheid wel mee te vallen of zie ik dat verkeerd? Maar 160Nm en 120pk in een PHIII Tourer is daar wel vlot met te rijden en eventueel ook nog een aanhanger met te trekken? Het lijkt mij op papier in ieder geval geen goede combinatie...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum