De C5x is besteld. Ben volgens mij nog nooit zo enthousiast geweest over een nieuwe auto als dit keer. Geen idee waarom.
Moet nog ruim 5 maanden wachten.

Bij die grijstinten is er eentje die er uitspringt, wat mij betreft: Smart Grey.EdwinC5x schreef:Ik heb de hybride Shine besteld. In 1 van de vele grijstinten (beetje saai), met zwart dak.
Verder alle opties die er waren, maar geen panoramadak, daarentegen wel een trekhaak........
Ik ook, maar heb goede regeling.Harm schreef:Ík moet 'm zelf betalen
Maarre, leuk man!
Die verwarmde voorruitrand is bij de C5AC als optie om vastvriezen van de wisser te voorkómen.EdwinC5x schreef:Ja, smart grey. Had zwart op offerte staan, maar 5 minuten voor tekenen offerte toch naar smart grey met zwart dak gegaan.
....
verwarmbare voorruitrand (whatever dat is)
......
Ik werk vanuit huis, dus moet hier een oplaadmogelijkheid gaan krijgen/maken.
Heb veel zonnepanelen liggen. Omdat het salderen afgeschaft gaat worden, kan ik beter de auto opladen dan terugleveren.
Vraag aan ervaringsdeskundigen:
Kun je het laden automatisch pas starten op het moment dat de panelen gaan terugleveren?
Moet nog uitzoeken hoe ik dat ga doen.
........
Leuk idee! Denk wel dat ze hier dan helemaal gek worden van me.Biedzjee schreef:Gefeliciteerd hoor, kan me voorstellen dat het wachten zwaar valt.... Misschien is het een idee om jezelf in de tussentijd met deze te vermaken?
Wees gerust, de mijne was op 3 december besteld en werd mij 20 mei uitgeleverd. Dus 5 maanden, waar praat je overEdwinC5x schreef:
Waarom duurt het leveren zo lang? Kan niet wachten.