Graag had ik geweten of het mogelijk de dodehoekbewaking in te stellen?
Ik vind dat hij redelijk laat aanslaat ivg met mijn vorige wagen.

C5club Newbie

Auto: C5 aircross business
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2021
Phase: C5 Aircross
kilometerstand: 1550
Kleur: Acier gris
Auto: C5 Aircross Hybride Shine
Opties: HypeBlack-leer, schuifdak, Connect CAM en services
Brandstof: Hybride
Energielabel: A
Organummer: 16187
Productienummer: 20235
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 21.000
Kleur: Tijuca Blue met zwart dak
Hoe staan je spiegels ingesteld?
Als die "te dicht" langs de auto kijken, met dus nog veel van de auto zichtbaar als je in de spiegels kijkt, is dat anders dan wanneer je de auto bijna niet meer ziet.
Op die laatste manier staan ze bij mij, en ik ervaar de dode hoek bewaking als goed functionerend.
Groet,
JW
Als die "te dicht" langs de auto kijken, met dus nog veel van de auto zichtbaar als je in de spiegels kijkt, is dat anders dan wanneer je de auto bijna niet meer ziet.
Op die laatste manier staan ze bij mij, en ik ervaar de dode hoek bewaking als goed functionerend.
Groet,
JW
Auto: Honda C-RV E:HEV
Opties: Van alles
Bouwjaar: 2024
kilometerstand: 0
Kleur: Blauw
als dat het icoontje in je spiegel betreft, de sensoren zitten in de achterbumper..
bij slecht weer lichten die ook graag op zonder dat er iemand in je dode hoek zit.
bij slecht weer lichten die ook graag op zonder dat er iemand in je dode hoek zit.

C5club Newbie

Auto: C5 aircross business
Brandstof: Diesel
kilometerstand: 1550
Kleur: Acier gris
@jw-C5 het betreft het lampje, niet de spiegel zelf.
@Roman, klopt maar graag had ik geweten of dat dus op 1 of andere manier in te stellen is, zodat dat lampje al zou branden bij een wagen dat bvb 1m links achter mij zou rijden.
@Roman, klopt maar graag had ik geweten of dat dus op 1 of andere manier in te stellen is, zodat dat lampje al zou branden bij een wagen dat bvb 1m links achter mij zou rijden.
Auto: C5 Aircross Hybride Shine
Opties: HypeBlack-leer, schuifdak, Connect CAM en services
Organummer: 16187
Productienummer: 20235
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 21.000
Kleur: Tijuca Blue met zwart dak
Dat het het lampje betreft, had ik begrepen.
Wat ik bedoelde aan te geven is dat, als je de spiegel goed instelt, er geen "gat zit" tussen wat je in de spiegel ziet en de dode hoek signalering.
De auto die zoals je schrijft "1m links achter mij zou rijden", zie ik gewoon in m'n spiegel. Daar heb ik dan die extra signalering niet voor nodig.
Groet,
JW
Wat ik bedoelde aan te geven is dat, als je de spiegel goed instelt, er geen "gat zit" tussen wat je in de spiegel ziet en de dode hoek signalering.
De auto die zoals je schrijft "1m links achter mij zou rijden", zie ik gewoon in m'n spiegel. Daar heb ik dan die extra signalering niet voor nodig.
Groet,
JW