Ook een simpele Volt-Ampere-Ohm-meter in de handen van iemand die niet weet wat hij ermee moet, levert niks op

Groet,
JW
Die oorzaak zou ik ook erg graag weten.BJG schreef: Begrijp me niet verkeerd, ik zoek naar een aanwijzing voor de oorzaak. Een eenvoudige 2 kanaals meting op voeding en aansturing van de injector geeft zo enorm veel inzicht in wat er speelt op het moment dat mm de fout opslaat.
Ik heb de oostenrijker maar een schema van dit forum gestuurd, toen was hij er snel uitJW-C5 schreef:En niet alleen die dure tester heeft dan geen zin.
Ook een simpele Volt-Ampere-Ohm-meter in de handen van iemand die niet weet wat hij ermee moet, levert niks op![]()
Groet,
JW
Die meting heb ik al eerder uitgelegd toen je daar om vroeg in dit draadje. Dat gaat prima on route.JanSr schreef:Die oorzaak zou ik ook erg graag weten.BJG schreef: Begrijp me niet verkeerd, ik zoek naar een aanwijzing voor de oorzaak. Een eenvoudige 2 kanaals meting op voeding en aansturing van de injector geeft zo enorm veel inzicht in wat er speelt op het moment dat mm de fout opslaat.
Nu even de praktijk. Hoe meet je een verstuiver "en route"?
De storing trad pas op na ca 30 min. Zodra je stopte, was de storing na de nieuwe start weer minutenlang weg.
Op de verstuiver zit een stekker als deel van een draadboom, die ergens in de rimboe verdwijnt.
Hoe en waar pik je het verstuiversignaal op zonder wijzigingen aan die draadboom?
Of zijn daar misschien speciale adapters voor?