Berichten: 693
Lid geworden op: 09 jun 2010 05:24
Auto: Kia Ceed Break 1,6GDi PHEV DynamicPlusLine
Brandstof: Hybride
Bouwjaar: 2020
kilometerstand: 74 310
Kleur: Blauwachtig grijs
Locatie: Nw. Lekkerland
Kunnen we wedden hoelang die rails blijven zitten?
Adri
Adri
Berichten: 20302
Lid geworden op: 19 apr 2007 00:58
Auto: C5 Aircross Hybride Shine
Opties: HypeBlack-leer, schuifdak, Connect CAM en services
Brandstof: Hybride
Bouwjaar: 2021
Energielabel: A
Phase: C5 Aircross
Organummer: 16187
Productienummer: 20235
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 21.000
Kleur: Tijuca Blue met zwart dak
Locatie: 030
Ik vrees: heel lang, helaas
Ze kunnen er alleen af door ze van binnenuit los te maken. Daarvoor moet de hemel er uit.
Als het mijn eigen auto zou zijn, zou ik dat nog wel overwegen.
Maar hij is van de Leasemaatschappij......
Oftewel: hoe wil je die weddenschap aangaan
Groet,
JW
Ze kunnen er alleen af door ze van binnenuit los te maken. Daarvoor moet de hemel er uit.
Als het mijn eigen auto zou zijn, zou ik dat nog wel overwegen.
Maar hij is van de Leasemaatschappij......
Oftewel: hoe wil je die weddenschap aangaan
Groet,
JW
Berichten: 693
Lid geworden op: 09 jun 2010 05:24
Auto: Kia Ceed Break 1,6GDi PHEV DynamicPlusLine
Brandstof: Hybride
Bouwjaar: 2020
kilometerstand: 74 310
Kleur: Blauwachtig grijs
Locatie: Nw. Lekkerland
'k Geef me nu al gewonnen. Daarbij opmerkend dat ik dakrails wel stoer vind staan (en ze ook gemakkelijk vind) en nooit zou overwegen om ze te verwijderen.
Adri
Adri
Berichten: 20302
Lid geworden op: 19 apr 2007 00:58
Auto: C5 Aircross Hybride Shine
Opties: HypeBlack-leer, schuifdak, Connect CAM en services
Brandstof: Hybride
Bouwjaar: 2021
Energielabel: A
Phase: C5 Aircross
Organummer: 16187
Productienummer: 20235
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 21.000
Kleur: Tijuca Blue met zwart dak
Locatie: 030
....en dat is nou net de reden dat ik ze eraf zou willen hebben.
Ik ben niet zo van dat stoere, ik geef de voorkeur aan strak, zonder opsmuk.
Qua model heb ik dan ook meer met m'n huidige voiture dan met de C5AC-Hy.
Maar ja, de techniek daarachter vind ik wel heel interessant, en dan moet je soms een concessie doen.
Sowieso is het "form follows function" niet meer leidend, helaas.....
Groet,
JW
Ik ben niet zo van dat stoere, ik geef de voorkeur aan strak, zonder opsmuk.
Qua model heb ik dan ook meer met m'n huidige voiture dan met de C5AC-Hy.
Maar ja, de techniek daarachter vind ik wel heel interessant, en dan moet je soms een concessie doen.
Sowieso is het "form follows function" niet meer leidend, helaas.....
Groet,
JW
Berichten: 10678
Lid geworden op: 27 mei 2006 22:02
Auto: Honda C-RV E:HEV
Opties: Van alles
Brandstof: Hybride
Bouwjaar: 2024
Energielabel: A
kilometerstand: 0
Kleur: Blauw
Ja smaak is verschillend,
Mijn vrouw is heel blij dat haar huidige auto eindelijk die handvaten op het dak heeft.
Mijn vrouw is heel blij dat haar huidige auto eindelijk die handvaten op het dak heeft.
Berichten: 20302
Lid geworden op: 19 apr 2007 00:58
Auto: C5 Aircross Hybride Shine
Opties: HypeBlack-leer, schuifdak, Connect CAM en services
Brandstof: Hybride
Bouwjaar: 2021
Energielabel: A
Phase: C5 Aircross
Organummer: 16187
Productienummer: 20235
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 21.000
Kleur: Tijuca Blue met zwart dak
Locatie: 030
Berichten: 10678
Lid geworden op: 27 mei 2006 22:02
Auto: Honda C-RV E:HEV
Opties: Van alles
Brandstof: Hybride
Bouwjaar: 2024
Energielabel: A
kilometerstand: 0
Kleur: Blauw
Nee ze vindt dat mooi, die dakrail
Ik noem ze handvaten
Ik noem ze handvaten
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 feb 2021 18:35
Auto: Aircross
Opties: business lounge
Brandstof: Hybride
Bouwjaar: 2021
Energielabel: A
Phase: C5 Aircross
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 110000
Kleur: Platinium Grijs
Locatie: Beringen
Prachtige wagen, en zeker het wachten waard!
Je gaat er veel plezier aan beleven!
Ik hoop alleen dat je niet te groot bent?
Ik had als testwagen ook een hybride met een glazen dak.
En ik (189cm) moest me "plooien" om in te stappen.
Er is een duidelijk verschil in de hoofdruimte tussen een glazen dak en geen glazen dak.
als dit niet zo was had ik die optie ook erbij genomen.
Je gaat er veel plezier aan beleven!
Ik hoop alleen dat je niet te groot bent?
Ik had als testwagen ook een hybride met een glazen dak.
En ik (189cm) moest me "plooien" om in te stappen.
Er is een duidelijk verschil in de hoofdruimte tussen een glazen dak en geen glazen dak.
als dit niet zo was had ik die optie ook erbij genomen.
Berichten: 20302
Lid geworden op: 19 apr 2007 00:58
Auto: C5 Aircross Hybride Shine
Opties: HypeBlack-leer, schuifdak, Connect CAM en services
Brandstof: Hybride
Bouwjaar: 2021
Energielabel: A
Phase: C5 Aircross
Organummer: 16187
Productienummer: 20235
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 21.000
Kleur: Tijuca Blue met zwart dak
Locatie: 030
Met mijn 1.90m kon ik er prima in stappen en rijden.
Dat was dus in een C5AC-Hy mét zo'n glazen dak.
Die lengte op zich is dus niet altijd bepalend, het is meer hoe de lengteverhoudingen zijn.
Ik heb lange benen en armen, geen erg lang bovenlijf.
Mijn broer was ook 1.90m, en daarbij was het precies andersom.
Als hij in mijn auto wilde rijden, moest de stoel omlaag, en vooruit geschoven worden.
En in een concertzaal of bioscoop, hadden mensen achter hem geen zicht op het podium of het doek, daar hebben ze bij mij duidelijk minder last van
Maar in een vliegtuig was dat weer andersom, ik had (bijna) altijd te weinig beenruimte, voor hem geen probleem.
Oftewel, ik kan prima uit de voeten met een C5AC-Hy die voorzien is van dit schuifdak.
Ik verheug me er op, nog een maandje wachten
Groet,
JW
Dat was dus in een C5AC-Hy mét zo'n glazen dak.
Die lengte op zich is dus niet altijd bepalend, het is meer hoe de lengteverhoudingen zijn.
Ik heb lange benen en armen, geen erg lang bovenlijf.
Mijn broer was ook 1.90m, en daarbij was het precies andersom.
Als hij in mijn auto wilde rijden, moest de stoel omlaag, en vooruit geschoven worden.
En in een concertzaal of bioscoop, hadden mensen achter hem geen zicht op het podium of het doek, daar hebben ze bij mij duidelijk minder last van
Maar in een vliegtuig was dat weer andersom, ik had (bijna) altijd te weinig beenruimte, voor hem geen probleem.
Oftewel, ik kan prima uit de voeten met een C5AC-Hy die voorzien is van dit schuifdak.
Ik verheug me er op, nog een maandje wachten
Groet,
JW
Berichten: 20302
Lid geworden op: 19 apr 2007 00:58
Auto: C5 Aircross Hybride Shine
Opties: HypeBlack-leer, schuifdak, Connect CAM en services
Brandstof: Hybride
Bouwjaar: 2021
Energielabel: A
Phase: C5 Aircross
Organummer: 16187
Productienummer: 20235
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 21.000
Kleur: Tijuca Blue met zwart dak
Locatie: 030
Vandaag kreeg ik bericht dat m'n nieuwe voiture over 14 dagen in NL verwacht wordt.
Desgevraagd vertelde de dealer me dat het dan nog een weekje duurt voordat ik 'm kan ophalen.
Dat zou dan in de laatste week van deze maand kunnen gebeuren
Het betekent ook dat ik nu werk ga maken van de verkoop van m'n huidige voiture, die zou dan begin april beschikbaar komen.
Ik ga 'm hier op de site zetten, hij komt ook via GJO in de verkoop.
Mochten er nu al gegadigden zijn, via een PM weten ze me dan wel te vinden
Groet,
JW
Desgevraagd vertelde de dealer me dat het dan nog een weekje duurt voordat ik 'm kan ophalen.
Dat zou dan in de laatste week van deze maand kunnen gebeuren
Het betekent ook dat ik nu werk ga maken van de verkoop van m'n huidige voiture, die zou dan begin april beschikbaar komen.
Ik ga 'm hier op de site zetten, hij komt ook via GJO in de verkoop.
Mochten er nu al gegadigden zijn, via een PM weten ze me dan wel te vinden
Groet,
JW
Berichten: 1236
Lid geworden op: 16 aug 2014 13:59
Auto: Break 2 liter LP
Opties: Pack André en Toverknopje
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2002
Energielabel: C
Phase: 1
Organummer: 09261
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 335404
Kleur: EZRC**
KPH: Achter
Locatie: De Stad Klundert
Vraagprijs? Zie de regels. 
Groet, Jan 
20 april 2019 afscheid genomen van de C5.
20 april 2019 afscheid genomen van de C5.
C5club extreme Die-Hard


Berichten: 823
Lid geworden op: 25 apr 2009 17:29
Auto: HONDA JAZZ e:HEV Elegance
Brandstof: Hybride
Bouwjaar: 2023
Energielabel: A
Locatie: Den Haag
WDGEVG!
Groeten, Cieterman

Groeten, Cieterman
NSU 1000C '67, NSU 1000C '70
Citroën GS Br 1015 '77, GS Br 1130 '79 , BX 14 Leader '85, BX 16 TRI '87, XM D12 '90 / AX 1.1
C5 HPI '01-'04 orga 08948 (tot 52000km),
C5 2.0 16V Break Diff II '04 -'16 orga 10018 (tot 165000 km)

C5 Tourer 1.6 THP 16V Exclusive '12 v.a. 11-02-2016 (34000km) tot 5-07-2025 (143006)

Honda Jazz e:HEV Elegance
Berichten: 20302
Lid geworden op: 19 apr 2007 00:58
Auto: C5 Aircross Hybride Shine
Opties: HypeBlack-leer, schuifdak, Connect CAM en services
Brandstof: Hybride
Bouwjaar: 2021
Energielabel: A
Phase: C5 Aircross
Organummer: 16187
Productienummer: 20235
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 21.000
Kleur: Tijuca Blue met zwart dak
Locatie: 030
Berichten: 3646
Lid geworden op: 08 nov 2009 15:06
Auto: Citroen met identiteit crisis (DS7)
Opties: Veel te luxe voor een bouwvakker
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2019
Energielabel: C
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 160kkm
Kleur: Blanc Banquise
Locatie: 0227
Tja....als ze nou dakdragers had.... 
Berichten: 20302
Lid geworden op: 19 apr 2007 00:58
Auto: C5 Aircross Hybride Shine
Opties: HypeBlack-leer, schuifdak, Connect CAM en services
Brandstof: Hybride
Bouwjaar: 2021
Energielabel: A
Phase: C5 Aircross
Organummer: 16187
Productienummer: 20235
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 21.000
Kleur: Tijuca Blue met zwart dak
Locatie: 030




