Mijn vrouw klaagt al dat het tapijt in de auto luxer is dan in de woonkamer ., waarop ik antwoordde dat ze nu met gerust hart de linker voet op de mat kan zetten in plaats van op het koppelingspedaal ......
voortaan zit je 100% van de autoritten alleen?
Post je een foto als je ze binnen hebt? Ben wel benieuwd!
_________________ "Goed zweven is ook een vak" In het bezit van Lexia, maar (nog) een "rookie"
14 mei 2020 20:03
Zwever
C5club Die-Hard
Geregistreerd: 03 aug 2013 21:16 Berichten: 590 Woonplaats: Nijmegen
Auto: C4 Grand Picasso 1.2 Puretech
Opties: nee, wel aandelen en een woekerpolis.
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2018
Energielabel: B
kilometerstand: 30000
Kleur: Gris Sable
matten zijn binnen, lijkt me een prima kwaliteit. Prima pasvorm, en de gaatjes om de (bestuurders)mat vast te klikken, zitten nauwkeurig op de juiste plek gemaakt.
_________________ Waar is het geduld gebleven? Het lijkt wel of we meer in de weg dan op de weg rijden....
Ik heb ze (al) ontvangen. Lekker dikke kwaliteit, en de kleur komt heel dichtbij het origineel. Dus ik ben mega happy!
Je hebt geen permissies om de bijlage(n)) in dit bericht te zien. _________________ "Goed zweven is ook een vak" In het bezit van Lexia, maar (nog) een "rookie"
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 30 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum