Nu zit ik nog met een vraag met betrekking tot de achterruitenwisser. Dit wil ik ook nog opgelost hebben en dan functioneert de dame weer als nieuw. Sinds enkele maanden wil de motor van de achterruitenwisser niet meer in de originele stand terug. Hij werkt verder prima maar soms stopt hij na de bekende zwiepjes halverwege of aan de andere kant. Het lijkt erop dat hij eenmaal een storing heeft gehad en nu weer werkt maar hoe krijg ik hem nu weer in de originele stand terug en zorg dat hij daar weer terug komt????
In ieder geval zo zag de dame eruit nadat ze haar hoofd te ruste had gelegd

Het was achteraf een fluitje van een cent. Het enige wat hinder gaf waren de twee witte klemmen aan de binnenzijde aan de accu kant. Ook is het fijn als er een tweede set handen paraat is om de immense bumper op een kleedje te laten landen.
Eenmaal bij de pomp aangekomen zag ik ook al dat een van de toevoerleidingen scheurtjes vertoonde. Even inkorten, er was lengte zat, en ook dat euvel zijn we voor geweest.
Alles bij elkaar was ik met een kleine 2 en halve uur weer helemaal gereed.
Nogmaals dank JW en als iemand dus tips heeft over mijn vraag hierboven dan hoor ik het graag!