Als je daarmee bedoelt de SW die je dan in je laptop hebt zitten: deels. Want ook de firmware in de Interface speelt een rol. En die Interface moet dan geschikt zijn voor Diagbox.
Ik denk niet alleen software. Er zit ook een trailermodule tussen bedrading auto en aanhanger. Wat die precies doet? Ik denk dat dit te maken heeft met de LED verlichting van de auto en de gewone lampjes ven de aanhanger.
Woensdag naar de dealer om het aanhangerspul te laten activeren. De leverancier van de trekhaak vertelde vandaag dat de verlichting van de aanhanger pas goed kan werken nadat de activering heeft plaats gevonden. (op dit moment werkt de verlichting van de aanhanger van geen meter) Ik laat nog weten hoe dit afloopt.
Vandaag naar de dealer geweest. Die heeft de aanhangwagenmodule ingeleerd. De verlichting van de ahw werkt perfect. Iedereen weer bedankt voor de hulp.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum