Nou, daar gaan we dan....

Hier zie je de bewuste toerenteller.
Hij blijft staan en als je gas geeft, vliegt hij onwillig alle kanten op.

Hier de achterkant van de motor. Deze moet er dus af... Eerst de naald er voorzichtig aftrekken!

Hier zie je de printplaat zonder motor

Hier het motortje zoals ik die er voorzichtig heb afgehaald.

ZO ziet hij er uit als je hem uit elkaar haalt

Na het openen zag ik direct dit tandwieltje. Er zit nog een asje in.
Dit is dus het hele probleem van de haperende teller.

Hier heb ik het asje er uit gehaald en er even opgelegd.

Ik heb rustig even gekeken hoe het veertje moet zitten. Hier over moet het witte tandwieltje.
Je ziet in het midden van het groene tandwielen nu het nieuwe asje zitten.

Na het in elkaar zetten van de motor, heb ik deze weer op zijn plaats gemonteerd.

De naald weer op z'n plekje.

Er gaat natuurlijk geen cockpit in elkaar zonder mijn tellerringen er meteen op te zetten.

Het gapende gat waar het cockpitje weer in zal worden teruggezet.

Even starten en je ziet dat de meter netjes uitslaat.

Even gas geven om te kijken of de meter weer omhoog wil.
Tadaaaaaaa, dit was het dan weer lieve kijkbuiskinderen...