Ik ben net terug van mede forummer Sohail, we hebben de cd wisselaar aan kunnen zetten met zijn light chip lexia.
Waarom het met mijn Lexia niet lukt komt dat deze stuk is of er mist iets, we hebben mijn full Lexia uit elkaar gehaald en naast Sohail zijn full lexia gelegd (deze had hij meegenomen om met die van mij te vergelijken) en alles is hetzelfde, dus er zal ergens een chipje stuk zijn of iets., we hebben zelfs de kabels uitgewisseld om uit te sluiten dat het daar niet aan ligt.
Ik kan wel mijn C4 Picasso uitlezen e.d. het is dus het VAN systeem waar die even niet mee overweg kan, we hebben Sohail zijn full Lexia er ook nog aan gehangen en dat werkt ook gewoon goed, net als zijn light versie waar we de wisselaar mee aangezet hebben.
Ik ga nog in discussie met de verkoper maar ik zal wel aan het kortste eind trekken en een andere lexia aan moeten schaffen als ik meer VAN systemen wil uitlezen of instellen.
Voor nu is me zoon erg blij met de Yatour die werkt, namens me zoon nogmaals bedankt voor het helpen Sohail