De meelezers op dit forum hebben al het eea meegekregen over de perikelen met mijn dame. De versnellingbak zou vervangen worden maar nu komen ook weer de leuke storingen p1160 enz terug. Ik was het een beetje zat, zeker met de komende vakantie in zicht.
En nu maar een andere dame aangeschaft, welke slechts 234k op de teller heeft staan en 2 jaartjes jonger is dan mijn huidige.
Het is een C5 break 2.0 automaat uit 2006 geworden.
De distributie is 15k terug vernieuwd met de complete handel.
De bak schakeld boterzacht en ik heb technisch geen gekke dingen kunnen vinden, ook het uitlezen met de lexia gaf geen foutcodes, muv p0597.maar dat betreft een termostaat modificatie. Wel ietsje werk aan de buitenkant, maar dat komt goed. Dus afwachten maar hoe deze dame zich gaat gedragen.
Forumregels
Enkel posten als je een vraag hebt over een C5 PH1 Break & berline vanaf 2001 t/m 10-2004 & C5 PH2 Break & berline vanaf 10-2004 t/m 4-2008 in de categorie motor, versnellingsbak & brandstof.
C5club Fan


Berichten: 64
Lid geworden op: 18 dec 2009 12:22
Auto: C5 Break
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2002
Energielabel: G
Phase: 1
Versnellingsbak: BVA4
kilometerstand: 257000
Kleur: Gris Fulminator
Dan wens ik je vele plezierige kilometers met je nieuwe aanwinst
Berichten: 4949
Lid geworden op: 28 nov 2015 17:32
Auto: C5 1.6 HDiF
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2006
Phase: 2
Versnellingsbak: BVM5
Locatie: Rotterdam
Gefeliciteerd, ik wens je veel veilige en comfortabele kilometers 
