Heb al tijden een Lexia liggen nooit gebruikt voor de C5 en ben van plan om een Berlingo te kopen.
Als die geschikt is kan ik die houden en anders maar weer doorverkopen

Waarom niet de 1.6? als iets een goede motor is, dan is het de 1.6 wel!ikkie schreef: ben aan het zoeken naar een Berlingo ongeveer 2003 - 2005 met 2.0 HDI motor absoluut niet de 1.6, is dat de oer?
Waarschijnlijk aan het aantal RAM. Windows 10 gebruikt 2 GB (64bit) daarnaast heeft het 2 "vrije" GB nodig voor het Virtuele. Dus eigenlijk is er niets meer over om een programma te starten.furriegurrie schreef:Ik heb diagbox 7.02 nu geinstalleerd op XP op een virtuele machine in VirtualBox.
De PC waar het op staat is een HP Pavilion x360 met 4 gig ram en een 120gb ssd. Deze draait Windows 10 64 bit en is 2 jaar oud.
Diagbox draait en ik kan mijn Pluriel (C6 nog niet geprobeerd) uitlezen maar de opgestarte Lexia via diagbox is enorm traag....iemand een idee waardoor dat zou kunnen komen?
Ik heb geprobeerd om windows 7 32 bit te installeren op deze PC maar hij lijkt te nieuw te zijn. Er zijn geen drivers voor en de setup stopt er daarom mee....