Yatour YT-BTA ingebouwd in Tourer 2008 met RT4
Heren,
inmiddels is mijn carkit/bluetooth/A2DP binnen en ingebouwd door een automonteur.
Het volgende is een dingetje:
Ik had al een usb/3.5 mm jack ding op de cd wisselaar geactiveerd. Deze werkte dus.
Nu heeft de monteur dit kabeltje eraf gehaald en op dezelfde plek de yatour ingeplugd.
Eerst kreeg hij hem helemaal niet in beeld (BT) dat is inmiddels al wel voor elkaar, ledjes knipperen op de yatour.
Nu wil ik alleen muziek streamen en handsfree bellen.
Als ik kies voor cd - wisselaar dan soeekt hij heel even en dan is deze optie weg en gaat de radio weer aan?
Nu had ik geprobeerd om via mirascript dit te activeren:
CONFIGFLAG.CMD
This script is written for sw:8.xx.
It can change the configuration flag like the other program of mine, 811_configflag do, but it work directly
on RT4, and without need to execute again the update process.
Changeable flags are:
USB enable mp3 direct play from internal usb port (it isn’t the usb-box accessory)
DVD maybe in the future it enable DVD video reproduction
BT enable Bluetooth for RT5 with correct hardware inside
BT_AGENDA enable use of internal RT5 agenda with external BT device (I’m not sure)
Script prompt to you, in sequence, for the all the flags, the actual value and ask to change to new value.
In example: USB=0. Set to 1 ?
You must answer YES if you wish to change.
Answering NO for all flags, don’t produce any write operation to the system files, so it can be useful to
check the current status of the flags.
At the end confirm reboot of RT4 to let new setting become active.
ik heb dus usb op 1/ja gezet.
Vervolgens ben ik uit dit menu gegaan en dan zou ik alle andere menus met 0/nee moeten beantwoorden.
Dan zal het systeem rebooten, tenminste, dat denk ik
Wat er gebeurde is dit, ik koos usb ja/1
Ik heb op de andere opties in dit (sub)menu nee gezegd.
Waarschijnlijk heb ik vervolgen iets fout gedaan, want alle andere menus ( format, copy GPH_copy.cmd etc) kwamen niet meer en het scherm werd "fel".
Niet wit, maar zeker niet zwart. Vervolgens gebeurde er helemaal niks meer ( 10 min gewacht )
Ik heb toen de motor uitgezet ( RT4 gaat dan ook uit )
Contact weer aangezet en alles startte op, ook de radio, met werkende carkit,
Alles goed zou je denken: neen
Ik ben ui de auto gegaan en toen ik net weer wegging met de auto.... wederom geen BT etc..
Ik denk dat ik het niet goed heb opgeslagen.
Kan iemand dit bevestigen?
Zat ik in het juiste ( sub)menu
Heb ik het niet goed opgeslagen etc etc
Ik hoop op een antwoord, want zou zonde zijn als het erin zit en dan uiteindelijk niet werkt