ja klopt als je de deur open maakt staat er citroenRene schreef:Het IS een Citroen... anders maak ik er geen lijsten voor
http://www.rene.mycitroen.com/ronama/IM003257.JPG
ja klopt als je de deur open maakt staat er citroenRene schreef:Het IS een Citroen... anders maak ik er geen lijsten voor
oh de C1 heeft wel een aparte smoel tov de toyoWimmie schreef:C1 vind ik dus een typisch geval van geen Citroenkarakter. Platform delen oke, maar geef het geheel dan wel een eigen karakter en /of uiterlijk. Dat uiterlijk is ook maar gedeeltelijk
Zal best, maar voor mij is het Japronama schreef:vind ook dat de C1 degelijker aanvoelt dan onze C3 destijds (wel de 2003 variant)
C2 en 107 dan?ronama schreef:oh de C1 heeft wel een aparte smoel tov de toyoWimmie schreef:C1 vind ik dus een typisch geval van geen Citroenkarakter. Platform delen oke, maar geef het geheel dan wel een eigen karakter en /of uiterlijk. Dat uiterlijk is ook maar gedeeltelijk
vind ook dat de C1 degelijker aanvoelt dan onze C3 destijds (wel de 2003 variant)
"Andere" impliceert dat er minimaal nog eentje is en dan bedoelen ze volgens mij een C5EW schreef:Hee, dit draadje is op mijn lijf geschreven:
ZX!
Dat ga je toch verliezen: de Jumper die mijn ouders kregen zat onder de Fiat stickers. Dus als er Citroen op staat wil dat nog niet alles zeggen over de inhoud...Rene schreef:Als er Citroen op staat is het geen opel of joditie..folfo.. saap.. BoerenMestWagen of frot!
Met bollen is het wel een echte citroenRene schreef:Weet ik...boeit niet... en of hij wel of geen bollen heeft, doet me ook niks (meer)