Was mij ook al opgevallen, op benzine nog. Bak heeft een reset gehad en verse bakolie, maar heeft allemaal niet veel geholpen. De blauwe schokt op dezelfde wijze, is hier ergens een oud draadje over.Menno schreef:Ik snap zo'n keuze best.... enige 'minpunt' was het terug schakelen ( soms wat schokkerig ) , maar dat is misschien een kwestie van resetten zodat hij het rijgedrag van de nieuwe eigenaar wat sneller aanleert ???
![]()
( Heb ik bij mijn 2.2 ook laten doen omdat de bak wat 'lui' was , gaat hier om dezelfde ZF-bak , had ik misschien zaterdag mee moeten aankomen , maar schiet mij nu pas te binnen![]()
)
Is geen touw aan vast te knopen. Koud of warm maakt niet uit. Op een stoplicht afracen en dan snel remmen of langzaam uit laten rijden, maakt ook niet uit. In hetzelfde ritje door de stad doet tie het soms 3 keer wel (schokje) en dan 2 keer niet.
Vreemd genoeg toen ik de auto kocht heb ik er zeker een uur mee gereden en er specifiek op gelet omdat ik het kende van de blauwe. Toen deed tie het dus niet.
Rara politiepet, maar ik heb het gevoel dat tie er oud mee kan worden.
Gr. Ronald