Zoals jullie weten is ons gezin aangevuld met een prachtige wolk van een dochter, de kleine meid doet het prima en daarom was het gisteren tijd om eens kennis te gaan maken met onze dame.
Links en rechts 2 Stoelverhogers voor de mannen (6 en 4jr) en dan in het midden de maxi-cosi. Past prima, alleen die middelste gordel...

**** hé! Wat is die kort........ Om in de worden van mijn vrouw te blijven: vast bedacht door een man zonder kinderen.
Gelukkig had/heb ik een gordel verlenger en kon/kan alles veilig worden vervoerd.
Indien mogelijk zou ik die middelste gordel willen vervangen voor een langer exemplaar.
Nu heb ik net in de doc's gekeken en gezien dat de buitenste gordels (links en rechts) 5 verschillende artikel nummers hebben en de middelste 4.
PH2
PH1
- Heeft iemand deze gordel wel eens vervangen/gewisseld voor een ander (langer) exemplaar?
- Is een gordel van links of rechts überhaupt wel op de middelste positie te plaatsen?
- Wat is er anders bij de PH1 tov PH2? Volgens mij alleen de kleuren van de gordels.
Greetz Iceman