C5club Newbie


Berichten: 6
Lid geworden op: 16 feb 2017 13:48
Auto: C5 Difference 2 2.0-16v automaat
Opties: Climate controle, Stuurbekrachtiging, Electrische ramen, Electrische vergrendeling, Regensensor, Park packing
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2003
Energielabel: D
Phase: 1
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 280xxx
Kleur: Grijs
Goedenmorgen allemaal,
Ik zal mijzelf even voorstellen. Ik ben Chantal (25jaar oud), ik woon in het mooie Twente en heb sinds augustus 2015 mijn rijbewijs. Al snel volgde mijn eerste autootje. Een Polo van 1996. Daarnaast hadden we nog een Engelse auto, (Rover 25). Verleden week zaterdag is de Rover verkocht helaas, we wilde terug van 2 auto's naar 1 auto. De Rover stond helaas meer stil dan dat er in gereden werd en was een schakelauto. Mijn polo was wel een automaat, maar helaas was deze op. Dus, een korte zoektocht begon. Al snel wisten we dat we een C5 wilde. In de eerste instantie gingen we voor een stationwagen model. Na er eentje gezien te hebben een 2liter Ligne Prestige uit 2002, begonnen we toch te twijfelen. Vanwege zijn grootte. (Nu schijnt een hatchback niet veel korter te zijn). Eens gekeken wat er aan hatchbacks te koop stonden, kwamen we vrijdagochtend via internet een C5 Difference 2 2.0-16v automaat uit 2003 tegen. Jaartje nieuwer, wat luxer, wel heel iets meer op de kilometerstand (280xxx dacht ik zo), maar dealer onderhouden, distributie net vervangen. Klinkt goed! Dus een afspraak gemaakt en konden we vrijdag middag al komen voor een proefrit. Auto ziet er goed uit, op een klein roestplekje na en helaas was gekras in de motorkap, gebruikerssporen houd je altijd wel natuurlijk, maar deze gekras was helaas bewust gedaan, met opzet. Dus na de binnenkant en buitenkant te bekeken hebben, de motor gehoord hebben, tot zover er iets te horen valt want wat zijn deze lekker stil, een proefritje gemaakt. Jeetje, wat een luxe zeg, al die knopjes en wat een ruimte die je hebt! Dit rijd zeker anders dan onze andere auto's deden. Gewoon heerlijk, goed geveerd. Vrij snel wisten we, dit word hem! De bekraste motorkap erbij voor lief nemende. Mijn polo hebben we daar kunnen laten, gelukkig! En zo zijn we nu trotse eigenaren van onze C5. Die direct gewassen, gestofzogen en gepoetst werd..
Ik zal mijzelf even voorstellen. Ik ben Chantal (25jaar oud), ik woon in het mooie Twente en heb sinds augustus 2015 mijn rijbewijs. Al snel volgde mijn eerste autootje. Een Polo van 1996. Daarnaast hadden we nog een Engelse auto, (Rover 25). Verleden week zaterdag is de Rover verkocht helaas, we wilde terug van 2 auto's naar 1 auto. De Rover stond helaas meer stil dan dat er in gereden werd en was een schakelauto. Mijn polo was wel een automaat, maar helaas was deze op. Dus, een korte zoektocht begon. Al snel wisten we dat we een C5 wilde. In de eerste instantie gingen we voor een stationwagen model. Na er eentje gezien te hebben een 2liter Ligne Prestige uit 2002, begonnen we toch te twijfelen. Vanwege zijn grootte. (Nu schijnt een hatchback niet veel korter te zijn). Eens gekeken wat er aan hatchbacks te koop stonden, kwamen we vrijdagochtend via internet een C5 Difference 2 2.0-16v automaat uit 2003 tegen. Jaartje nieuwer, wat luxer, wel heel iets meer op de kilometerstand (280xxx dacht ik zo), maar dealer onderhouden, distributie net vervangen. Klinkt goed! Dus een afspraak gemaakt en konden we vrijdag middag al komen voor een proefrit. Auto ziet er goed uit, op een klein roestplekje na en helaas was gekras in de motorkap, gebruikerssporen houd je altijd wel natuurlijk, maar deze gekras was helaas bewust gedaan, met opzet. Dus na de binnenkant en buitenkant te bekeken hebben, de motor gehoord hebben, tot zover er iets te horen valt want wat zijn deze lekker stil, een proefritje gemaakt. Jeetje, wat een luxe zeg, al die knopjes en wat een ruimte die je hebt! Dit rijd zeker anders dan onze andere auto's deden. Gewoon heerlijk, goed geveerd. Vrij snel wisten we, dit word hem! De bekraste motorkap erbij voor lief nemende. Mijn polo hebben we daar kunnen laten, gelukkig! En zo zijn we nu trotse eigenaren van onze C5. Die direct gewassen, gestofzogen en gepoetst werd..
Berichten: 4129
Lid geworden op: 21 jan 2011 11:10
Auto: 2.0 16v break athena
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2006
Energielabel: E
Phase: 2
Organummer: 10574CJ
Productienummer: 10194
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 310687
Kleur: KPKD
KPH: Achter
Locatie: almere
Wees zeer welkom hier op het forum. Waar een schat van informatie voor onze Dames te vinden is.
BTW zijn we hier gek op

BTW zijn we hier gek op
groetjes edwin
lexia en diagbox aanwezig
steun stichting AAP doneer op http://www.aap.nl of doe een donatie aan het VST
lexia en diagbox aanwezig
steun stichting AAP doneer op http://www.aap.nl of doe een donatie aan het VST
Berichten: 13975
Lid geworden op: 10 okt 2009 17:58
Auto: Hyundai Tucson MX4 48V Shine
Opties: trekkaak , volledig leder
Brandstof: Hybride
Bouwjaar: 2023
Versnellingsbak: BVM6
kilometerstand: 621
Kleur: zwart
Locatie: Westerlo Belgie
welkom in de club

C5club Newbie


Berichten: 6
Lid geworden op: 16 feb 2017 13:48
Auto: C5 Difference 2 2.0-16v automaat
Opties: Climate controle, Stuurbekrachtiging, Electrische ramen, Electrische vergrendeling, Regensensor, Park packing
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2003
Energielabel: D
Phase: 1
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 280xxx
Kleur: Grijs
Dankjulliewel.. 
C5club Newbie


Berichten: 6
Lid geworden op: 16 feb 2017 13:48
Auto: C5 Difference 2 2.0-16v automaat
Opties: Climate controle, Stuurbekrachtiging, Electrische ramen, Electrische vergrendeling, Regensensor, Park packing
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2003
Energielabel: D
Phase: 1
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 280xxx
Kleur: Grijs

Dit is de C5.
V.I.P.


Berichten: 861
Lid geworden op: 15 jun 2014 21:42
Auto: Peugeot 607
Opties: Alles
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2005
Energielabel: H
Versnellingsbak: BVA6
kilometerstand: 161000
Kleur: Bordeauxrood
Locatie: Soest
Welkom! Mooie dame hoor.... 
C5club Newbie


Berichten: 6
Lid geworden op: 16 feb 2017 13:48
Auto: C5 Difference 2 2.0-16v automaat
Opties: Climate controle, Stuurbekrachtiging, Electrische ramen, Electrische vergrendeling, Regensensor, Park packing
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2003
Energielabel: D
Phase: 1
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 280xxx
Kleur: Grijs
Dankjewel Xander. Hier is ze net gewassen en gepoetst! Helaas heeft op wat plekken groene aanslag. Niet zo veel, maar precies rondom het teken en letters op de achterkant. Dat binnenkort eens weg zien te krijgen. En even een afspraak maken bij de polijster/poetsbedrijf, maar ik denk dat hun de diepe krassen (een naam is gekrast in de motorkap) er ook niet uit krijgen helaas 
V.I.P.


Berichten: 861
Lid geworden op: 15 jun 2014 21:42
Auto: Peugeot 607
Opties: Alles
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2005
Energielabel: H
Versnellingsbak: BVA6
kilometerstand: 161000
Kleur: Bordeauxrood
Locatie: Soest
Die groene aanslag haal ik altijd weg met een wattenstaafje
maar ja. Niet iedereen is zo gek 
Berichten: 20302
Lid geworden op: 19 apr 2007 00:58
Auto: C5 Aircross Hybride Shine
Opties: HypeBlack-leer, schuifdak, Connect CAM en services
Brandstof: Hybride
Bouwjaar: 2021
Energielabel: A
Phase: C5 Aircross
Organummer: 16187
Productienummer: 20235
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 21.000
Kleur: Tijuca Blue met zwart dak
Locatie: 030
Berichten: 33562
Lid geworden op: 26 mei 2006 18:31
Auto: Citroën
Brandstof: Benzine
Locatie: 033
Contacteer:
Diepe krassen even polijsten, wordt er altijd mooier op 
Dat is prima zelf te doen .....
Welkom hier op de site
Dat is prima zelf te doen .....
Welkom hier op de site
Citroën 2CV6 spécial Rouge de Castille ‘82 (.•\=/•.)
Citroën C3 1.2 Max EAT6 Noir Perla Nera ‘24
C5club Newbie


Berichten: 6
Lid geworden op: 16 feb 2017 13:48
Auto: C5 Difference 2 2.0-16v automaat
Opties: Climate controle, Stuurbekrachtiging, Electrische ramen, Electrische vergrendeling, Regensensor, Park packing
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2003
Energielabel: D
Phase: 1
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 280xxx
Kleur: Grijs
Dankjulliewel! Iemand trouwens de originele radio vervangen voor een andere radio? In mijn vorige auto had ik een radio waar een usb stick in kon en dat was ideaal! Maarja bij deze kan dat dus niet 



