V.I.P.
V.I.P.
Berichten: 20302
Lid geworden op: 19 apr 2007 00:58
Auto: C5 Aircross Hybride Shine
Opties: HypeBlack-leer, schuifdak, Connect CAM en services
Brandstof: Hybride
Bouwjaar: 2021
Energielabel: A
Phase: C5 Aircross
Organummer: 16187
Productienummer: 20235
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 21.000
Kleur: Tijuca Blue met zwart dak
Locatie: 030
Die IR gaat over ORGA's tot 12012, dat is 28 Sep 2009.
Oftewel, jouw PH3 valt daar zeker binnen.

Of die BSM ook bij jou de oorzaak is, kan ik uiteraard niet beoordelen.

Groet,
JW
Afbeelding


GÉÉN vragen via PB's, daar is het forum voor !!
C5club Fan
C5club Fan
Berichten: 65
Lid geworden op: 28 dec 2013 00:09
Auto: C5 Exclusive 2.0 HDi 16V Sedan
Opties: Full Option
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2008
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Versnellingsbak: BVA6
kilometerstand: 120000
Kleur: Thorium Grijs
Locatie: Hoboken (Antwerpen) - België
Contacteer:
Voor 80 eur een 2ehands BSM bouwjaar 2013 bij Bart Ebben besteld en intussen ingebouwd.. Voorlopig is het probleem niet meer voorgevallen, wat alvast een goed teken is.
Ook heb ik de indruk dat de auto nu iets vlotter reageert op de gas-pedaal. Met de vorige BSM kon ik tijdens het rijden mijn gaspedaal indrukken zonder effect zolang ik de pedaal meteen terug op oorspronkelijk niveau bracht (dus niet helemaal los) en dit kon ik eindeloos herhalen, de motor reageerde niet.
Als ik dat nu met die vernieuwde BSM doe, zie (en voel) ik meteen het toerental van de motor schommelen er zat dus een schijnbare vertraging op mijn gaspedaal van iets nabij de seconde, die nu weg is..

Dus ook al zou dit het oorspronkelijke probleem niet opgelost hebben, het is in elk geval een verbetering geweest om deze te vervangen. En ik zou er vroeg of laat dan toch meer problemen mee gekregen hebben, vermoed ik.
C5 Ph3 Exclusive 2.0 HDi 16v Sedan BVA6 Diesel 2008
Xantia II 1.8i 16v Berline Aut-AL4 Benzine 1998 met blauw bloed en comfort bollen.
Plaats reactie