Forumregels
Enkel posten als je een vraag hebt over een C5 PH1 Break & berline vanaf 2001 t/m 10-2004 & C5 PH2 Break & berline vanaf 10-2004 t/m 4-2008 in de categorie elektronica & navigatie.
Berichten: 4924
Lid geworden op: 28 nov 2015 17:32
Auto: C5 1.6 HDiF
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2006
Phase: 2
Versnellingsbak: BVM5
Locatie: Rotterdam
Hmm?? Binnen Service.Citroen is een apart hoofdstuk waar losse stekkers worden afgeroepen, heb toevallig gisteren zitten zoeken naar een stekkertje.
Dat gedeelte heet "Catalogus bouten, moeren en stekkerverbindingen", kun je zelf op service.citroen zoeken met chassis nr. ?
Er worden daar nogal wat stekkers afgeroepen, beetje lastig om van deze kant te zoeken voor je, zonder foto of te weten hoe het stekkertje eruit ziet.
Dat gedeelte heet "Catalogus bouten, moeren en stekkerverbindingen", kun je zelf op service.citroen zoeken met chassis nr. ?
Er worden daar nogal wat stekkers afgeroepen, beetje lastig om van deze kant te zoeken voor je, zonder foto of te weten hoe het stekkertje eruit ziet.
Berichten: 13973
Lid geworden op: 10 okt 2009 17:58
Auto: Hyundai Tucson MX4 48V Shine
Opties: trekkaak , volledig leder
Brandstof: Hybride
Bouwjaar: 2023
Versnellingsbak: BVM6
kilometerstand: 621
Kleur: zwart
Locatie: Westerlo Belgie
in Renault zit het ook in , welke type weet ik niet
als ik het weet post ik het wel
als ik het weet post ik het wel
Berichten: 13973
Lid geworden op: 10 okt 2009 17:58
Auto: Hyundai Tucson MX4 48V Shine
Opties: trekkaak , volledig leder
Brandstof: Hybride
Bouwjaar: 2023
Versnellingsbak: BVM6
kilometerstand: 621
Kleur: zwart
Locatie: Westerlo Belgie
zit ook nog in een C3 en een C2
Berichten: 3350
Lid geworden op: 27 jul 2011 22:51
Auto: Break 2.2 16V HDi
Opties: nav/aut/leder/pack parking/alarm/parrot mki9200
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2005
Energielabel: E
Phase: 2
Organummer: 10465
Versnellingsbak: BVA4
kilometerstand: 420.000
Kleur: Donker Grijs
KPH: Achter
Locatie: Eindhoven
Ventilator heb ik liggen(2e hands uiteraard) en het stekkertje ook.
ik moet alleen kijken of het een stekkertje is met een stukje draad, zodat je moet solderen, of dat het nog compleet is met de stekker aan de andere kant van de draad.
Ik geloof dat ik hier ergens gelezen heb dat de fan ook te wisselen is zonder het hele dashboard uit te bouwen van een fase 1.......
Waar woon je ergens?
ik moet alleen kijken of het een stekkertje is met een stukje draad, zodat je moet solderen, of dat het nog compleet is met de stekker aan de andere kant van de draad.
Ik geloof dat ik hier ergens gelezen heb dat de fan ook te wisselen is zonder het hele dashboard uit te bouwen van een fase 1.......
Waar woon je ergens?
Zeg maar André

C5club Fan


Berichten: 85
Lid geworden op: 01 dec 2006 23:44
Auto: C5 break 2.0, 1x visa en 2x 2cv
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2002
Phase: 1
Versnellingsbak: BVM5
@akooiman: Dat zou super zijn! Ik woon in Gouda.
Berichten: 4924
Lid geworden op: 28 nov 2015 17:32
Auto: C5 1.6 HDiF
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2006
Phase: 2
Versnellingsbak: BVM5
Locatie: Rotterdam
Fase-1 weet ik niet, een paar pagina's terug kun je zien dat ik bij mijn ph2, de fan vervangen heb, zonder het dashboard uit te bouwen.akooiman schreef:Ik geloof dat ik hier ergens gelezen heb dat de fan ook te wisselen is zonder het hele dashboard uit te bouwen van een fase 1.......
Ik denk dat het bij een Ph1 ook kan, beschrijving hoe ik het bij mijn ph2 heb gedaan, staat op pagina 42 van dit topic.
Berichten: 3350
Lid geworden op: 27 jul 2011 22:51
Auto: Break 2.2 16V HDi
Opties: nav/aut/leder/pack parking/alarm/parrot mki9200
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2005
Energielabel: E
Phase: 2
Organummer: 10465
Versnellingsbak: BVA4
kilometerstand: 420.000
Kleur: Donker Grijs
KPH: Achter
Locatie: Eindhoven
Gouda....daar waar ik de hele week gewerkt heb, maar vanaf morgen niet......(Maastricht)
Ik heb de fan(2 zelfs). En zojuist de kabels bekeken. De dikke kabels zijn helemaal in orde, van connector tot connector. Alleen de twee dunne draadjes zijn afgeknipt op ong 40 cm. de connectoren is niets aan te zien, zien er dus goed uit.
Ik heb de fan(2 zelfs). En zojuist de kabels bekeken. De dikke kabels zijn helemaal in orde, van connector tot connector. Alleen de twee dunne draadjes zijn afgeknipt op ong 40 cm. de connectoren is niets aan te zien, zien er dus goed uit.
Zeg maar André

C5club Fan


Berichten: 85
Lid geworden op: 01 dec 2006 23:44
Auto: C5 break 2.0, 1x visa en 2x 2cv
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2002
Phase: 1
Versnellingsbak: BVM5
Ik kom het graag ophalen hoor. Stuur je even een pb
Berichten: 3350
Lid geworden op: 27 jul 2011 22:51
Auto: Break 2.2 16V HDi
Opties: nav/aut/leder/pack parking/alarm/parrot mki9200
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2005
Energielabel: E
Phase: 2
Organummer: 10465
Versnellingsbak: BVA4
kilometerstand: 420.000
Kleur: Donker Grijs
KPH: Achter
Locatie: Eindhoven
Het kabel(tje)
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Zeg maar André

C5club Fan


Berichten: 85
Lid geworden op: 01 dec 2006 23:44
Auto: C5 break 2.0, 1x visa en 2x 2cv
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2002
Phase: 1
Versnellingsbak: BVM5
Ik ben aan het knoeien met de draad inmiddels. Zat lekker te grabbelen achter de radio om de draad door te voeren en toen had ik ineens een lampje in mijn handen. Waar hoort die nou toch weer in...
Bruin stekkertje met nr 21 er op
Bruin stekkertje met nr 21 er op
Berichten: 3350
Lid geworden op: 27 jul 2011 22:51
Auto: Break 2.2 16V HDi
Opties: nav/aut/leder/pack parking/alarm/parrot mki9200
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2005
Energielabel: E
Phase: 2
Organummer: 10465
Versnellingsbak: BVA4
kilometerstand: 420.000
Kleur: Donker Grijs
KPH: Achter
Locatie: Eindhoven
Dat is de verlichting van de asbak.
Zit er midden boven in(tenminste daar hoort ie
)
Zit er midden boven in(tenminste daar hoort ie

Zeg maar André

C5club Fan


Berichten: 85
Lid geworden op: 01 dec 2006 23:44
Auto: C5 break 2.0, 1x visa en 2x 2cv
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2002
Phase: 1
Versnellingsbak: BVM5
Heb me altijd al afgevraagd waarom in zo'n luxe auto geen lampje in de asbak zat. Lol.
Dank je!
Heb uiteraard wel het klepje wat ik los moest peuteren rondom dag nacht schakelaar gesloopt maar dat mag de pret niet drukken
Dank je!
Heb uiteraard wel het klepje wat ik los moest peuteren rondom dag nacht schakelaar gesloopt maar dat mag de pret niet drukken
Berichten: 3350
Lid geworden op: 27 jul 2011 22:51
Auto: Break 2.2 16V HDi
Opties: nav/aut/leder/pack parking/alarm/parrot mki9200
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2005
Energielabel: E
Phase: 2
Organummer: 10465
Versnellingsbak: BVA4
kilometerstand: 420.000
Kleur: Donker Grijs
KPH: Achter
Locatie: Eindhoven
Een klein druppeltje lijm doet straks wonderen, maar de oortjes zijn nog best goed verkrijgbaar...
ook bij de dealer.....nummertje 3
ook bij de dealer.....nummertje 3
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Zeg maar André

C5club Fan


Berichten: 85
Lid geworden op: 01 dec 2006 23:44
Auto: C5 break 2.0, 1x visa en 2x 2cv
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2002
Phase: 1
Versnellingsbak: BVM5
Nieuwe stekker maakt geen verschil. Blaast nog steeds op vol vermogen is niet te regelen. Hij koelt wel trouwens. Vanmiddag ook al. Heeft het zin om nu de aanjager te vervangen of is er iets anders aan de hand?
Berichten: 3350
Lid geworden op: 27 jul 2011 22:51
Auto: Break 2.2 16V HDi
Opties: nav/aut/leder/pack parking/alarm/parrot mki9200
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2005
Energielabel: E
Phase: 2
Organummer: 10465
Versnellingsbak: BVA4
kilometerstand: 420.000
Kleur: Donker Grijs
KPH: Achter
Locatie: Eindhoven
Wat geeft het paneeltje aan? hoeveel fanblaadjes?
Er is een kleine kans dat het probleem in het bedienings paneel zit, maar ik heb nog van niemand gehoord dat het ooit defect was. Deze klacht heeft eigenlijk als hoofdverdachte altijd een slechte aansluiting of de weerstand.....
Er is een kleine kans dat het probleem in het bedienings paneel zit, maar ik heb nog van niemand gehoord dat het ooit defect was. Deze klacht heeft eigenlijk als hoofdverdachte altijd een slechte aansluiting of de weerstand.....
Zeg maar André