De bdp sensor gaf toen ik hem opgemeten had de juiste waarde af voor de aansturing. Had de garage ook kunnen doen, kleine moeite.
Slechte solderingen of niftige contacten komen nog steeds voor hoor, kijk maar naar de problemen met de 2000 unit. Vaak met de juiste kennis kan die weer simpel gemaakt worden. Voor maximaal 10 euro aan materiaal. En dan schat ik dat ruim in.
Maar we dwalen af, dit is het veerbollen topic.....
Forumregels
Enkel posten als je een vraag hebt over een C5 II (PH3) Tourer & sedan vanaf 4-2008 type X7 in de categorie wielen, remmen & hydrauliek.
Berichten: 8138
Lid geworden op: 26 mar 2010 21:49
Auto: Burton
Opties: Stoelverwarming, mistlampen voor, big bore, 123 ignition
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 1982
Energielabel: A
kilometerstand: 20000
Kleur: Zwart
Contacteer:
Idd
Nu snap ik je posting beter.
Je hebt wel degelijk onderzoek gedaan voordat je de injectie computer als schuldige aan wees.
Back on topic.
Nu snap ik je posting beter.
Je hebt wel degelijk onderzoek gedaan voordat je de injectie computer als schuldige aan wees.

Back on topic.
Auto's: Peugeot 104 1.1, GSA 1.3 pallas, Ford Taunus 1.6L, Opel Kadett 1.2 LPG, BX 14 LPG 4M, BX 14 LPG 5M, Xantia 1.9 TurboD, Xantia 2.0HDi gechipt, C5 ph2 16HDiF, Volvo V50 D2 gechipt, e-Golf
2e auto: Opel Kadett 12N, Toyota Starlet 1.0, Peugeot 106 1.5D, Saxo 538, Mitsubishi Colt CZ3, Citroën C-Crosser 2.4
Hobbyauto: Burton Classic zie website
2e auto: Opel Kadett 12N, Toyota Starlet 1.0, Peugeot 106 1.5D, Saxo 538, Mitsubishi Colt CZ3, Citroën C-Crosser 2.4
Hobbyauto: Burton Classic zie website

C5club extreme Fan


Berichten: 215
Lid geworden op: 26 sep 2017 17:46
Auto: C5 Tourer exclusive
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2008
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Versnellingsbak: BVA6
kilometerstand: 360000
Kleur: rood
Back on topic: is er eigenlijk uiteindelijk een oplossing of antwoord gekomen? Het draadje verwaaide wat, maar ik heb niet gelezen wat het uiteindelijke probleem was en of het opgelost is.
Ben daar wel in geinteresseerd, had vroeger met Xantia ook wel eens problemen (plstic connector achter) en nu ook met mijn C5 (staat voor te hoog, rijdt te stug). Kwam daarom dit oude draadje tegen.
Ben daar wel in geinteresseerd, had vroeger met Xantia ook wel eens problemen (plstic connector achter) en nu ook met mijn C5 (staat voor te hoog, rijdt te stug). Kwam daarom dit oude draadje tegen.