Forumregels
Enkel posten als je een vraag hebt over een C5 II (PH3) Tourer & sedan vanaf 4-2008 type X7 in de categorie motor, versnellingsbak & brandstof.
Berichten: 8138
Lid geworden op: 26 mar 2010 21:49
Auto: Burton
Opties: Stoelverwarming, mistlampen voor, big bore, 123 ignition
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 1982
Energielabel: A
kilometerstand: 20000
Kleur: Zwart
Contacteer:
Ok
Nee dan zal het dat niet zijn.
Je kunt eens uitlezen om te kijken of er iets aan storingscodes is opgeslagen.
Bij deze motor veroorzaakt de hall sensor van de krukas deze storing wel eens.
Dit signaal is goed te controleren met een scope. Maar waarschijnlijk zie je niets bijzonders.
Probleem bij dit soort klachten is dat je als je niet wilt gokken data zult moeten loggen om goed diagnose te stellen.
Het vervangen van de krukas sensor zou een goede gok kunnen zijn.
Nee dan zal het dat niet zijn.
Je kunt eens uitlezen om te kijken of er iets aan storingscodes is opgeslagen.
Bij deze motor veroorzaakt de hall sensor van de krukas deze storing wel eens.
Dit signaal is goed te controleren met een scope. Maar waarschijnlijk zie je niets bijzonders.
Probleem bij dit soort klachten is dat je als je niet wilt gokken data zult moeten loggen om goed diagnose te stellen.
Het vervangen van de krukas sensor zou een goede gok kunnen zijn.
Auto's: Peugeot 104 1.1, GSA 1.3 pallas, Ford Taunus 1.6L, Opel Kadett 1.2 LPG, BX 14 LPG 4M, BX 14 LPG 5M, Xantia 1.9 TurboD, Xantia 2.0HDi gechipt, C5 ph2 16HDiF, Volvo V50 D2 gechipt, e-Golf
2e auto: Opel Kadett 12N, Toyota Starlet 1.0, Peugeot 106 1.5D, Saxo 538, Mitsubishi Colt CZ3, Citroën C-Crosser 2.4
Hobbyauto: Burton Classic zie website
2e auto: Opel Kadett 12N, Toyota Starlet 1.0, Peugeot 106 1.5D, Saxo 538, Mitsubishi Colt CZ3, Citroën C-Crosser 2.4
Hobbyauto: Burton Classic zie website

C5club Die-Hard


Berichten: 580
Lid geworden op: 25 feb 2015 20:18
Auto: C5-III Berline 2.0HDiF Exclusive
Opties: Detectie Pack Exclusive - My Way GPS - wegklapbare trekhaak
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2010
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Organummer: 11923
Productienummer: 10351
Versnellingsbak: BVM6
kilometerstand: +/-145.000
Kleur: Bourrasque
Locatie: Achel (België)
als ik me niet vergis is die vorig jaar bij het eerdere gedoe met deze autl vervangen.
dadelijk nog maar eens een ritje maken en eens kijken of het op video vast te leggen is.
dadelijk nog maar eens een ritje maken en eens kijken of het op video vast te leggen is.
verleden: BX 19D 1985 ESX-387 - 2CV6 Special 1987 RKE-612 - Saxo VTS 1.5D Bi-Ton 2002 EZM-221 - Berlingo 1.6HDi92 XTR 2009 YYV-939
heden: Saxo VTS 1.5D Bi-Ton 2002 (mijn 2e) EZM-221 - C5 2.0HDiF140 Exclusive 2010 1-JXL-906
restauratieproject: 2CV4 Special 1973
Werkbus: Ford Transit 2008 995-AEF
www.tom-thijs.be
heden: Saxo VTS 1.5D Bi-Ton 2002 (mijn 2e) EZM-221 - C5 2.0HDiF140 Exclusive 2010 1-JXL-906
restauratieproject: 2CV4 Special 1973
Werkbus: Ford Transit 2008 995-AEF
www.tom-thijs.be

C5club Die-Hard


Berichten: 580
Lid geworden op: 25 feb 2015 20:18
Auto: C5-III Berline 2.0HDiF Exclusive
Opties: Detectie Pack Exclusive - My Way GPS - wegklapbare trekhaak
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2010
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Organummer: 11923
Productienummer: 10351
Versnellingsbak: BVM6
kilometerstand: +/-145.000
Kleur: Bourrasque
Locatie: Achel (België)
juist nog eens even een rit van een kilometer of 20 gemaakt.
het is niet meer voorgekomen.
bij thuiskomst het geluid eens even gefilmt dat de motor bij stationair toerental maakt.
Volgens mij klinkt ie niet zo heel slecht.
qua rijden merk ik geen trillingen in bvb mijn koppelingspedaal, dus het vliegwiel durf ik eigenlijk idd ook wel uit te sluiten.
Wel blijft het een feit dat de koppeling het met momenten moeilijk heeft als er een (zware) aanhangwagen achter de C5 hangt. Dan slipt ie nogal eens graag door.
het filmpje:
stationair motorgeluid C5 2.0HDi100kW
het is niet meer voorgekomen.
bij thuiskomst het geluid eens even gefilmt dat de motor bij stationair toerental maakt.
Volgens mij klinkt ie niet zo heel slecht.
qua rijden merk ik geen trillingen in bvb mijn koppelingspedaal, dus het vliegwiel durf ik eigenlijk idd ook wel uit te sluiten.
Wel blijft het een feit dat de koppeling het met momenten moeilijk heeft als er een (zware) aanhangwagen achter de C5 hangt. Dan slipt ie nogal eens graag door.
het filmpje:
stationair motorgeluid C5 2.0HDi100kW
verleden: BX 19D 1985 ESX-387 - 2CV6 Special 1987 RKE-612 - Saxo VTS 1.5D Bi-Ton 2002 EZM-221 - Berlingo 1.6HDi92 XTR 2009 YYV-939
heden: Saxo VTS 1.5D Bi-Ton 2002 (mijn 2e) EZM-221 - C5 2.0HDiF140 Exclusive 2010 1-JXL-906
restauratieproject: 2CV4 Special 1973
Werkbus: Ford Transit 2008 995-AEF
www.tom-thijs.be
heden: Saxo VTS 1.5D Bi-Ton 2002 (mijn 2e) EZM-221 - C5 2.0HDiF140 Exclusive 2010 1-JXL-906
restauratieproject: 2CV4 Special 1973
Werkbus: Ford Transit 2008 995-AEF
www.tom-thijs.be
Berichten: 8138
Lid geworden op: 26 mar 2010 21:49
Auto: Burton
Opties: Stoelverwarming, mistlampen voor, big bore, 123 ignition
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 1982
Energielabel: A
kilometerstand: 20000
Kleur: Zwart
Contacteer:
Klinkt gewoon goed 

Auto's: Peugeot 104 1.1, GSA 1.3 pallas, Ford Taunus 1.6L, Opel Kadett 1.2 LPG, BX 14 LPG 4M, BX 14 LPG 5M, Xantia 1.9 TurboD, Xantia 2.0HDi gechipt, C5 ph2 16HDiF, Volvo V50 D2 gechipt, e-Golf
2e auto: Opel Kadett 12N, Toyota Starlet 1.0, Peugeot 106 1.5D, Saxo 538, Mitsubishi Colt CZ3, Citroën C-Crosser 2.4
Hobbyauto: Burton Classic zie website
2e auto: Opel Kadett 12N, Toyota Starlet 1.0, Peugeot 106 1.5D, Saxo 538, Mitsubishi Colt CZ3, Citroën C-Crosser 2.4
Hobbyauto: Burton Classic zie website

C5club Die-Hard


Berichten: 580
Lid geworden op: 25 feb 2015 20:18
Auto: C5-III Berline 2.0HDiF Exclusive
Opties: Detectie Pack Exclusive - My Way GPS - wegklapbare trekhaak
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2010
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Organummer: 11923
Productienummer: 10351
Versnellingsbak: BVM6
kilometerstand: +/-145.000
Kleur: Bourrasque
Locatie: Achel (België)
Dat lijkt mij ook. Daarmee dat ik ook het vliegwielletje uitsluit
verleden: BX 19D 1985 ESX-387 - 2CV6 Special 1987 RKE-612 - Saxo VTS 1.5D Bi-Ton 2002 EZM-221 - Berlingo 1.6HDi92 XTR 2009 YYV-939
heden: Saxo VTS 1.5D Bi-Ton 2002 (mijn 2e) EZM-221 - C5 2.0HDiF140 Exclusive 2010 1-JXL-906
restauratieproject: 2CV4 Special 1973
Werkbus: Ford Transit 2008 995-AEF
www.tom-thijs.be
heden: Saxo VTS 1.5D Bi-Ton 2002 (mijn 2e) EZM-221 - C5 2.0HDiF140 Exclusive 2010 1-JXL-906
restauratieproject: 2CV4 Special 1973
Werkbus: Ford Transit 2008 995-AEF
www.tom-thijs.be
Berichten: 3646
Lid geworden op: 08 nov 2009 15:06
Auto: Citroen met identiteit crisis (DS7)
Opties: Veel te luxe voor een bouwvakker
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2019
Energielabel: C
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 160kkm
Kleur: Blanc Banquise
Locatie: 0227
Ik weet niet waarom je het vliegwiel hierbij haalt?
Dat kan simpelweg niet.
Dat ding draait gewoon rond aan het eind van je krukas.
Een DMF kan trillen , kraken, piepen en andere geluiden en trillingen veroorzaken bij bv koppelingsacties enz.
Heftig inhouden wordt veroorzaakt door een tijdelijk "probleem" in de inspuiting, wegvallen turbodruk, onlogische info van sensoren enz....
Kan van alles zijn....maar nooit het vliegwiel.
Gewoon uitlezen en proberen of je het probleem kan reproduceren terwijl je logt.
Succes
Dat kan simpelweg niet.
Dat ding draait gewoon rond aan het eind van je krukas.
Een DMF kan trillen , kraken, piepen en andere geluiden en trillingen veroorzaken bij bv koppelingsacties enz.
Heftig inhouden wordt veroorzaakt door een tijdelijk "probleem" in de inspuiting, wegvallen turbodruk, onlogische info van sensoren enz....
Kan van alles zijn....maar nooit het vliegwiel.
Gewoon uitlezen en proberen of je het probleem kan reproduceren terwijl je logt.
Succes

C5club Die-Hard


Berichten: 580
Lid geworden op: 25 feb 2015 20:18
Auto: C5-III Berline 2.0HDiF Exclusive
Opties: Detectie Pack Exclusive - My Way GPS - wegklapbare trekhaak
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2010
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Organummer: 11923
Productienummer: 10351
Versnellingsbak: BVM6
kilometerstand: +/-145.000
Kleur: Bourrasque
Locatie: Achel (België)
achteraf gezien klopt het idd Boes. Maar dat was het eerste wat in mn kop kwam, vooral omdat enkele dagen geleden met een zware aanhanger de koppeling weer doorslipte.
Vandaag heeft ie het tijdens de ongeveer 75km die ermee gereden zijn niet gedaan. dus alles lijkt in elk geval weer (voor even waarschijnlijk) in orde.
Vandaag heeft ie het tijdens de ongeveer 75km die ermee gereden zijn niet gedaan. dus alles lijkt in elk geval weer (voor even waarschijnlijk) in orde.
verleden: BX 19D 1985 ESX-387 - 2CV6 Special 1987 RKE-612 - Saxo VTS 1.5D Bi-Ton 2002 EZM-221 - Berlingo 1.6HDi92 XTR 2009 YYV-939
heden: Saxo VTS 1.5D Bi-Ton 2002 (mijn 2e) EZM-221 - C5 2.0HDiF140 Exclusive 2010 1-JXL-906
restauratieproject: 2CV4 Special 1973
Werkbus: Ford Transit 2008 995-AEF
www.tom-thijs.be
heden: Saxo VTS 1.5D Bi-Ton 2002 (mijn 2e) EZM-221 - C5 2.0HDiF140 Exclusive 2010 1-JXL-906
restauratieproject: 2CV4 Special 1973
Werkbus: Ford Transit 2008 995-AEF
www.tom-thijs.be
Berichten: 8138
Lid geworden op: 26 mar 2010 21:49
Auto: Burton
Opties: Stoelverwarming, mistlampen voor, big bore, 123 ignition
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 1982
Energielabel: A
kilometerstand: 20000
Kleur: Zwart
Contacteer:
@boes
Lees eens in de laatste amt. Een voorbeeld hoe het vliegwiel wel invloed heeft.
Lees eens in de laatste amt. Een voorbeeld hoe het vliegwiel wel invloed heeft.
Auto's: Peugeot 104 1.1, GSA 1.3 pallas, Ford Taunus 1.6L, Opel Kadett 1.2 LPG, BX 14 LPG 4M, BX 14 LPG 5M, Xantia 1.9 TurboD, Xantia 2.0HDi gechipt, C5 ph2 16HDiF, Volvo V50 D2 gechipt, e-Golf
2e auto: Opel Kadett 12N, Toyota Starlet 1.0, Peugeot 106 1.5D, Saxo 538, Mitsubishi Colt CZ3, Citroën C-Crosser 2.4
Hobbyauto: Burton Classic zie website
2e auto: Opel Kadett 12N, Toyota Starlet 1.0, Peugeot 106 1.5D, Saxo 538, Mitsubishi Colt CZ3, Citroën C-Crosser 2.4
Hobbyauto: Burton Classic zie website

C5club Die-Hard


Berichten: 580
Lid geworden op: 25 feb 2015 20:18
Auto: C5-III Berline 2.0HDiF Exclusive
Opties: Detectie Pack Exclusive - My Way GPS - wegklapbare trekhaak
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2010
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Organummer: 11923
Productienummer: 10351
Versnellingsbak: BVM6
kilometerstand: +/-145.000
Kleur: Bourrasque
Locatie: Achel (België)
kun je een beetje uitleg geven? k heb de AMT niet hierBJG schreef:@boes
Lees eens in de laatste amt. Een voorbeeld hoe het vliegwiel wel invloed heeft.


verleden: BX 19D 1985 ESX-387 - 2CV6 Special 1987 RKE-612 - Saxo VTS 1.5D Bi-Ton 2002 EZM-221 - Berlingo 1.6HDi92 XTR 2009 YYV-939
heden: Saxo VTS 1.5D Bi-Ton 2002 (mijn 2e) EZM-221 - C5 2.0HDiF140 Exclusive 2010 1-JXL-906
restauratieproject: 2CV4 Special 1973
Werkbus: Ford Transit 2008 995-AEF
www.tom-thijs.be
heden: Saxo VTS 1.5D Bi-Ton 2002 (mijn 2e) EZM-221 - C5 2.0HDiF140 Exclusive 2010 1-JXL-906
restauratieproject: 2CV4 Special 1973
Werkbus: Ford Transit 2008 995-AEF
www.tom-thijs.be

C5club Die-Hard


Berichten: 518
Lid geworden op: 21 jul 2009 07:15
Auto: Tourer 2.0HDI Exclusive
Opties: panoramadak-automaat-stoelverwarming en massage-meedraaiende xenon
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2009
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Organummer: VF7RWRH
Versnellingsbak: BVA6
kilometerstand: 220.000
Kleur: Gris Fuminated
Locatie: neerpelt
Hallo Tom,
Daarnet op mijn terras in het zonnetje het draadje is doorgelezen...... verdommes rot voor je dat bokken. En nog erger dat ze het niet opgelost krijgen bij Gielkens.
Ik heb tot nu toe bij mijn Tourer nog nergens last van gehad (heb hout vast) en al 132.000Km er op zitten.
Maar heb je er al eens met Hugo Huybers over gesproken ???
Mijn gedacht is : garantie of niet, het moet gemaakt want de rest van de motor krijgt m.i. ook iedere keer een "snok". Als Huybers in mijn geval het probleem wél oplost betaal ik daar graag voor (niet dat ik zo goed in de slappe was zit)
Wat ik ook zou doen als een andere garage het probleem wél oplost is Gielkens confronteren met de faktuur.....tenminste dat zou ik doen
Technies kan ik je geen advies geven....ken er de ballen van
Daarnet op mijn terras in het zonnetje het draadje is doorgelezen...... verdommes rot voor je dat bokken. En nog erger dat ze het niet opgelost krijgen bij Gielkens.
Ik heb tot nu toe bij mijn Tourer nog nergens last van gehad (heb hout vast) en al 132.000Km er op zitten.
Maar heb je er al eens met Hugo Huybers over gesproken ???

Mijn gedacht is : garantie of niet, het moet gemaakt want de rest van de motor krijgt m.i. ook iedere keer een "snok". Als Huybers in mijn geval het probleem wél oplost betaal ik daar graag voor (niet dat ik zo goed in de slappe was zit)


Wat ik ook zou doen als een andere garage het probleem wél oplost is Gielkens confronteren met de faktuur.....tenminste dat zou ik doen


Technies kan ik je geen advies geven....ken er de ballen van

Berichten: 8138
Lid geworden op: 26 mar 2010 21:49
Auto: Burton
Opties: Stoelverwarming, mistlampen voor, big bore, 123 ignition
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 1982
Energielabel: A
kilometerstand: 20000
Kleur: Zwart
Contacteer:
Het was een Praktijkcase, over een auto met een krukassensor aan vliegwielzijde. Hier zorgt oneenparigheid door een defect DMF voor een onregelmatig krukassignaal waardoor het motormanagement raar reageert. Dit is ook zichtbaar aan het scoopbeeld van de krukassensor, maar vergt wel enige kennis van zaken om het beeld juist te interpreteren, dat wordt uitgelegd.SaXoKe schreef: kun je een beetje uitleg geven? k heb de AMT niet hier![]()
Auto's: Peugeot 104 1.1, GSA 1.3 pallas, Ford Taunus 1.6L, Opel Kadett 1.2 LPG, BX 14 LPG 4M, BX 14 LPG 5M, Xantia 1.9 TurboD, Xantia 2.0HDi gechipt, C5 ph2 16HDiF, Volvo V50 D2 gechipt, e-Golf
2e auto: Opel Kadett 12N, Toyota Starlet 1.0, Peugeot 106 1.5D, Saxo 538, Mitsubishi Colt CZ3, Citroën C-Crosser 2.4
Hobbyauto: Burton Classic zie website
2e auto: Opel Kadett 12N, Toyota Starlet 1.0, Peugeot 106 1.5D, Saxo 538, Mitsubishi Colt CZ3, Citroën C-Crosser 2.4
Hobbyauto: Burton Classic zie website

C5club Die-Hard


Berichten: 580
Lid geworden op: 25 feb 2015 20:18
Auto: C5-III Berline 2.0HDiF Exclusive
Opties: Detectie Pack Exclusive - My Way GPS - wegklapbare trekhaak
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2010
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Organummer: 11923
Productienummer: 10351
Versnellingsbak: BVM6
kilometerstand: +/-145.000
Kleur: Bourrasque
Locatie: Achel (België)
He Morjos, het bokken/lichtjes inhouden waar het topic over begonnen is is uiteindelijk na ongeveer 10maanden opgelost. De uitleg die ik kreeg was allemaal redelijk vaag, maar het lijkt tot nu (toch al een maand of 4-5 helemaal verdwenen.
Hij is een week of 3 geleden bij Hugo binnen geweest voor een onderhoudsbeurt (ik had m een jaar, en iets van 22.000km, en IK vond dat ie na een jaar nog wel eens een beurtje mocht krijgen). Toen vroeg Hugo er mij achter of hij dat probleem nog had. Mijn pa had hem er al over ingelicht dat de C5 dat probleem had. Hugo is van mening dat Gielkens wel betrouwbare techniekers in dienst heeft die het zouden moeten kunnen oplossen, maar dat heb ik m toch even verteld dat ik daar anders over denk....
Inmiddels lijkt het nog steeds weg te zijn. Hoe Gielkens het opgelost heeft blijft vaag, maar het is weg. Hopelijk blijft het zo.
Hij is een week of 3 geleden bij Hugo binnen geweest voor een onderhoudsbeurt (ik had m een jaar, en iets van 22.000km, en IK vond dat ie na een jaar nog wel eens een beurtje mocht krijgen). Toen vroeg Hugo er mij achter of hij dat probleem nog had. Mijn pa had hem er al over ingelicht dat de C5 dat probleem had. Hugo is van mening dat Gielkens wel betrouwbare techniekers in dienst heeft die het zouden moeten kunnen oplossen, maar dat heb ik m toch even verteld dat ik daar anders over denk....
Inmiddels lijkt het nog steeds weg te zijn. Hoe Gielkens het opgelost heeft blijft vaag, maar het is weg. Hopelijk blijft het zo.
verleden: BX 19D 1985 ESX-387 - 2CV6 Special 1987 RKE-612 - Saxo VTS 1.5D Bi-Ton 2002 EZM-221 - Berlingo 1.6HDi92 XTR 2009 YYV-939
heden: Saxo VTS 1.5D Bi-Ton 2002 (mijn 2e) EZM-221 - C5 2.0HDiF140 Exclusive 2010 1-JXL-906
restauratieproject: 2CV4 Special 1973
Werkbus: Ford Transit 2008 995-AEF
www.tom-thijs.be
heden: Saxo VTS 1.5D Bi-Ton 2002 (mijn 2e) EZM-221 - C5 2.0HDiF140 Exclusive 2010 1-JXL-906
restauratieproject: 2CV4 Special 1973
Werkbus: Ford Transit 2008 995-AEF
www.tom-thijs.be

C5club Die-Hard


Berichten: 580
Lid geworden op: 25 feb 2015 20:18
Auto: C5-III Berline 2.0HDiF Exclusive
Opties: Detectie Pack Exclusive - My Way GPS - wegklapbare trekhaak
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2010
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Organummer: 11923
Productienummer: 10351
Versnellingsbak: BVM6
kilometerstand: +/-145.000
Kleur: Bourrasque
Locatie: Achel (België)
@BJG: kort gezegd hoe ik het begrijp:
door een slecht vliegwiel kreeg de krukas sensor een verkeerd signaal, en daardoor ging ie slecht lopen?
Dat bokken van vorige week is neit meer terug gekomen, hopelijk blijft het zo!
Dank je voor de uitleg!
door een slecht vliegwiel kreeg de krukas sensor een verkeerd signaal, en daardoor ging ie slecht lopen?
Dat bokken van vorige week is neit meer terug gekomen, hopelijk blijft het zo!

Dank je voor de uitleg!
verleden: BX 19D 1985 ESX-387 - 2CV6 Special 1987 RKE-612 - Saxo VTS 1.5D Bi-Ton 2002 EZM-221 - Berlingo 1.6HDi92 XTR 2009 YYV-939
heden: Saxo VTS 1.5D Bi-Ton 2002 (mijn 2e) EZM-221 - C5 2.0HDiF140 Exclusive 2010 1-JXL-906
restauratieproject: 2CV4 Special 1973
Werkbus: Ford Transit 2008 995-AEF
www.tom-thijs.be
heden: Saxo VTS 1.5D Bi-Ton 2002 (mijn 2e) EZM-221 - C5 2.0HDiF140 Exclusive 2010 1-JXL-906
restauratieproject: 2CV4 Special 1973
Werkbus: Ford Transit 2008 995-AEF
www.tom-thijs.be
Berichten: 8138
Lid geworden op: 26 mar 2010 21:49
Auto: Burton
Opties: Stoelverwarming, mistlampen voor, big bore, 123 ignition
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 1982
Energielabel: A
kilometerstand: 20000
Kleur: Zwart
Contacteer:
Zo ongeveer ja.
Dit was het signaal:
Dit was het signaal:
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Auto's: Peugeot 104 1.1, GSA 1.3 pallas, Ford Taunus 1.6L, Opel Kadett 1.2 LPG, BX 14 LPG 4M, BX 14 LPG 5M, Xantia 1.9 TurboD, Xantia 2.0HDi gechipt, C5 ph2 16HDiF, Volvo V50 D2 gechipt, e-Golf
2e auto: Opel Kadett 12N, Toyota Starlet 1.0, Peugeot 106 1.5D, Saxo 538, Mitsubishi Colt CZ3, Citroën C-Crosser 2.4
Hobbyauto: Burton Classic zie website
2e auto: Opel Kadett 12N, Toyota Starlet 1.0, Peugeot 106 1.5D, Saxo 538, Mitsubishi Colt CZ3, Citroën C-Crosser 2.4
Hobbyauto: Burton Classic zie website

C5club Die-Hard


Berichten: 518
Lid geworden op: 21 jul 2009 07:15
Auto: Tourer 2.0HDI Exclusive
Opties: panoramadak-automaat-stoelverwarming en massage-meedraaiende xenon
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2009
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Organummer: VF7RWRH
Versnellingsbak: BVA6
kilometerstand: 220.000
Kleur: Gris Fuminated
Locatie: neerpelt
Ik hoop het voor u mee, Tom 
