Slot achterklep, niet het ruitje
Vanmorgen , komt lekker uit, net nu zoonlief aan het verhuizen is, zit het slot van de klep zelf dicht. Het mechanisme reageert wel electrisch, maar de slothaak die moet vrijkomen blijft koppig dicht zitten. Zoeken en pielen door het gaatje aan de zijkant van het slot geeft geen reactie. Het lijkt me dat het slot kapot is. Maar hoe krijg ik het uit de klep. Als ik de bekleding loshaal, weigert ook die mee te werken en blijft koppig vast zitten.
Kan iemand me vertellen hoe ik die bekleding los krijg, het lijkt wel te hangen op de zwarte handgrepen aan de binnenkant, maar om te voorkomen dat ik nu iets stuk trek. Is er ergens een handleiding cq plaatje van de volgorde van werken?
Trouwens, de dame is wel in de weer met sloten, want ook de slothaak van het achterruitje wil niet goed open en dicht. Dat zit halverwege op slot, wel de eerste klik, maar niet volledig op slot. Laatst heeft GJO al het ruitslot opengewerkt en het stekkertje eraf gehaald. Maar die weigering kwam door een gebroken adertje in de bekende draadbunden links boven, het slot reageert netjes op de knop, maar ook hier is de slothaak dwarsligger
Grijze haren krijg ik ervan.
Dirck