Hallo,
ik heb al 2 jaar een trekhaak gemonteerd en sinds die tijd piept de achteruitrijsensor continu bij achteruitrijden.
TENZIJ het koud (+-5graden of kouder) is dan werken ze normaal.....
waar zou dit aan kunnen liggen het gaat om een PH1
Gr. Edwin
Forumregels
Enkel posten als je een vraag hebt over een C5 PH1 Break & berline vanaf 2001 t/m 10-2004 & C5 PH2 Break & berline vanaf 10-2004 t/m 4-2008 in de categorie elektronica & navigatie.
C5club Rookie


Berichten: 18
Lid geworden op: 10 feb 2014 23:17
Auto: BREAK 2.0I 16V AUTOMAAT exclusive
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2003
Phase: 1
Versnellingsbak: BVA4
kilometerstand: 160000
Kleur: blauw
ik ben geen automonteur, maar werk graag met techniek.
Berichten: 11351
Lid geworden op: 30 jun 2006 11:41
Auto: C3 Aircross 1.2 puretech feel
Opties: SUV
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2018
Versnellingsbak: BVM5
Kleur: Soft sand
Locatie: Apeldoorn
Al eens geprobeerd een censor te verdraaien bij de trekhaak, iets anders rond draaien kan helpen.
Met vriendelijke groet
Herman.........
Techniek is ervoor gemaakt om ons in de steek te laten. Het blijft een ongelijke strijd tussen de techniek en de technicus.
klik
_______________________________________________________
Mijn ander vervoer is een E-bike.
Herman.........
Techniek is ervoor gemaakt om ons in de steek te laten. Het blijft een ongelijke strijd tussen de techniek en de technicus.
klik
_______________________________________________________
Mijn ander vervoer is een E-bike.
C5club Chief Executive


Berichten: 2889
Lid geworden op: 11 okt 2007 11:21
Auto: Opel Meriva
Brandstof: Hybride
Versnellingsbak: EAT8
Inderdaad even draaien.
Bij mij hielp het dat er geen dop op de trekhaak zat.
Met dop piepte hij wel continu.
Lukt het draaien van de sensor niet makkelijk, dan de bumper rondom de sensor een beetje warm maken, en de sensor en stukje bumper, indeuken/verdraaien/scheef drukken.
Dit heb ik bij onze C5 ook gedaan omdat ik wel met dop wilde rijden.
Bij mij hielp het dat er geen dop op de trekhaak zat.
Met dop piepte hij wel continu.
Lukt het draaien van de sensor niet makkelijk, dan de bumper rondom de sensor een beetje warm maken, en de sensor en stukje bumper, indeuken/verdraaien/scheef drukken.
Dit heb ik bij onze C5 ook gedaan omdat ik wel met dop wilde rijden.
