Ik ben Mark uit Dordrecht.
Redelijk nieuw hier maar wegens het aanschaffen van een mooie rode C5 toch maar besloten om me aan te melden.
Ik ben werkzaam bij een grote fabrikant van bouwmachines in Oosterhout alwaar ik het administratieve en technische overzicht houd op de revisiewerkplaats.
Sinds gisteren (30-11-2015) ben ik dus de trotse eigenaar van een C5 2.2 HDi uit 2004 met zo'n beetje alle opties die er destijds op konden, leer, RT3 VAN navi, elektrische stoelen, schuifdak, etc. etc..
ik heb me natuurlijk vooral aangemeld om te kunnen bladeren in het technische forum wat inmiddels een bijzonder naslagwerk is geworden maar ben ook zeker bereid om vragen te beantwoorden als het gaat om automatische en handgeschakelde transmissies, ik heb namelijk voorheen een jaar of 18 in de versnellingsbakken revisie gezeten alwaar ik menig Citroën van verse techniek in de bak heb voorzien.
De C5 die ik heb gekocht is flink gebruikt maar daar was de prijs ook naar, e.e.a. aan storingen heb ik ook al opgemerkt maar ben er niet heel bang voor
Graag zou ik ook van de mogelijkheid gebruik willen maken om af en toe wat vragen te stellen.
Met vriendelijke groeten,
Mark