Enkel posten als je een vraag hebt over een C5 PH1 Break & berline vanaf 2001 t/m 10-2004 & C5 PH2 Break & berline vanaf 10-2004 t/m 4-2008 in de categorie motor, versnellingsbak & brandstof.
Heb nl twee injectoren gereserveerd bij de sloop, ga ze morgen ophalen. Komen van een peugeot 206 2.0 16V uit 2002 met dezelfde motorcode (volgens de onderdelenlijn) en hebben 'nog maar' 90.000 km hun werk kunnen doen. samen 50 euro
Heb de injector en 8 nieuwe rubbertjes. Een dealer vertelde me dat ze met een lexia niet kunnen zien welke injector slecht werkt /kapot is. Ook zij moeten (in de noodloop) handmatig met loshalen van injector stekkertjes er achter komen welke injector niet deugt. Wie kan mij vertellen of dit klopt?
Mijn auto loopt alleen soms op drie pitten. En niet altijd als ie op drie pitten loopt ben je in de gelegenheid om te gaan testen wie de boosdoener is.
Kan je de auto in noodloop dwingen? Ik wil dit euvel ook uit de wereld hebben!!
Aarde voor de Bijdehandjes!
hmm, weet ik niet hoor. Ik probeer cash te besparen. Moet nog een hoop zoals je kunt lezen.. Is er niet iemand die heeft bijgehouden welke injector positie het vaakst de geest geeft. Heb volgens mij dikwijls nummer 1 (bij de riem?) voorbij zien komen in de fora. Of is dat hogere kansberekening uit de losse pols, van de kouwe grond?
Ik had twee injectoren bij de sloop gehaald en ze beide geplaatst, fifty fifty goed gegokt. Van de d riem af 1 en 2 vervangen. De tweede injector van links zag er zo uit
IMG_3267small.jpg
IMG_3268small.jpg
De andere 3 waren veel schoner!. Het lijkt op een lekkend rubber al heb ik hier geen verstand van.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.