Dit is wel een beetje een rare opmerking, sorry dat ik het zeg.
Heb je enig idee hoeveel verschillende storingen er zijn en hoeveel lampjes daar voor nodig zouden zijn?
Daarnaast, als je gewoon zorgt voor een werkend display had je het misschien al lang geweten...
Zelfs bij mijn eerste auto, een Corsa uit 2000, had je dit al, nl. dat een lampje meerdere oorzaken kon hebben. Diagnose stellen is dus sowieso nodig en dat heb je gewoon een uitlezer voor nodig.
Als je lampje van de remmen brandt zou ik iig die kant op denken. Misschien versleten remvoering, handrem die blijft kleven, kapotte ABS-sensor...
Mijn mening, andere auto's die ik heb gereden gaven duidelijke combinaties van lampjes en hadden er ook meer, de C5 heeft niet eens een oliedruklampje

. Zag aan de combo van 2 lampjes bv. dat het om een abs sensor ging of dat de dynamo niet genoeg prik meer gaf.
Maar, ik krijg hem helaas weer niet uitgelezen.
VIN pakt hij automatisch ( deed hij vroeger niet).
Vervolgens gaat het mis bij het scannen van alle computers, BSI pakt hij soms wel soms niet :
Excuus voor de slechte foto's, kon ook screenshot maken maar was een beetje onhandig in de auto !
In dit geval wel, maar vaak staat er ook een vraagteken ipv. een ''yes'' bij het 2e vakje. Alle opvolgende dingen staat no bij communication.
Als ik vervolgens details wil van de bsi krijg ik dit:
Nee, je ziet de verlichting wel iets van knipperen bij het opstarten, maar zwart beeld.
Overigens is die informatie nooit heel precies.
Geeft een indicatie waar te zoeken, over het algemeen duidelijk genoeg. We hebben 2 C5's en bij degene waar het scherm wel werkt hebben we altijd alles zelf kunnen identificeren&maken zonder lexia.
Maar goed, wie weet hoe ik verder kan ? Logt de software overigens al wat ergens op de hdd bij de global test ( krijgt hij al foutcodes door van de bsi voordat je specifiek daar in gaat zitten scannen )?