eerst en vooral ben ik versteld van de hulp die ik hier zie aanbieden. Als iedereen in deze wereld zo behulpzaam zou zijn als een Citroen rijder dan zou er nooit oorlog zijn. Nu mijn vraag. Ik zou graag mijn dagrijlichten vervangen door led's maar moet mijn bumper verwijderen. Kan iemand mij eventueel een pdf mailen? Of wat hulp en tips? Ik heb een C5 Exlusive met xenon lichten. Alvast bedankt voor alle tips en hulp.
Daar is een draadje over, en de bumper hoeft er niet af. Even de zoekoptie.
_________________ Met vriendelijke groet Herman......... Techniek is ervoor gemaakt om ons in de steek te laten. Het blijft een ongelijke strijd tussen de techniek en de technicus.
Ja even in de zoekoptie en dan vindt je er al vele antwoorden over (draadje) Zal even voor je kijken.
_________________ Met vriendelijke groet Herman......... Techniek is ervoor gemaakt om ons in de steek te laten. Het blijft een ongelijke strijd tussen de techniek en de technicus.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum