dit heeft niets opgebracht hoor, nog altijd hetzelfde
ik heb ondervonden dat de stroom volledig wordt afgesloten na 6 min
geen radio, geen verlichting en ook geen vergrendeling meer
wanneer ik de sleutel insteek in het contact, is er weer overal stroom en doet de wagen heel normaal
ik denk even tot bij de garage te gaan, indien ze het daar kunnen oplossen, laat ik het hier wel weten, hopelijk is het geen computer die het laat afweten, want deze zijn duur he
Forumregels
Enkel posten als je een vraag hebt over een C5 II (PH3) Tourer & sedan vanaf 4-2008 type X7 in de categorie algemene vragen.
C5club Rookie

Auto: C5 tourer 2.0 excl
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2009
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Versnellingsbak: BVA6
kilometerstand: 80000
Kleur: grijs
C5club Rookie

Auto: C5 tourer 2.0 excl
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2009
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Versnellingsbak: BVA6
kilometerstand: 80000
Kleur: grijs
ik ben naar de garage geweest met het probleem
in 1 min was het opgelost
DOM VAN MIJ!!!!!!!!!!!!!!!
ik had zoals eerder vermeld, de zekeringen nagezien en uiteraard terug op zijn plaats gestoken
MAAR ---- er zit een zekering bij, die je links of rechts kan steken van het middelste gaatje, dus er zijn 3 gaatjes voorzien voor deze zekering
dit dient om de wagen op parkstand te plaatsen (als je een tijd niet kan rijden met de wagen kan je deze op parkstand zetten door de zekering van rechts naar links te steken, zodat de acu niet afziet)
DAAR ZAT MIJN FOUT, IK HAD DEZE ZEKERING NAAR LINKS GESTOKEN en daardoor viel de stroom volledig weg na 6 min
goed om weten
in 1 min was het opgelost
DOM VAN MIJ!!!!!!!!!!!!!!!
ik had zoals eerder vermeld, de zekeringen nagezien en uiteraard terug op zijn plaats gestoken
MAAR ---- er zit een zekering bij, die je links of rechts kan steken van het middelste gaatje, dus er zijn 3 gaatjes voorzien voor deze zekering
dit dient om de wagen op parkstand te plaatsen (als je een tijd niet kan rijden met de wagen kan je deze op parkstand zetten door de zekering van rechts naar links te steken, zodat de acu niet afziet)
DAAR ZAT MIJN FOUT, IK HAD DEZE ZEKERING NAAR LINKS GESTOKEN en daardoor viel de stroom volledig weg na 6 min
goed om weten
Auto: C5 Aircross Hybride Shine
Opties: HypeBlack-leer, schuifdak, Connect CAM en services
Brandstof: Hybride
Bouwjaar: 2021
Energielabel: A
Phase: C5 Aircross
Organummer: 16187
Productienummer: 20235
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 21.000
Kleur: Tijuca Blue met zwart dak