Forumregels
Enkel posten als je een vraag hebt over een C5 PH1 Break & berline vanaf 2001 t/m 10-2004 & C5 PH2 Break & berline vanaf 10-2004 t/m 4-2008 in de categorie elektronica & navigatie.
C5club extreme Fan


Berichten: 169
Lid geworden op: 01 apr 2013 07:53
Auto: c5 break exclusive 3.0
Opties: navi + jbl audio
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2006
Phase: 2
Organummer: 10713
Productienummer: 0158
Versnellingsbak: BVA6
kilometerstand: 177000
Kleur: EFBD Ganache peinture nacrée
Locatie: Schinveld
nog een vraagje is er uit de nummering van de luidsprekerkabels af te leiden welke de plus is?
Berichten: 20302
Lid geworden op: 19 apr 2007 00:58
Auto: C5 Aircross Hybride Shine
Opties: HypeBlack-leer, schuifdak, Connect CAM en services
Brandstof: Hybride
Bouwjaar: 2021
Energielabel: A
Phase: C5 Aircross
Organummer: 16187
Productienummer: 20235
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 21.000
Kleur: Tijuca Blue met zwart dak
Locatie: 030
Kijkend naar de nummering van de bedrading op de HiFi versterker, is telkens het laagste van de twee de +, het hoogste de -.
Voorbeeld: 8450 is Linksachter +, 8451 is Linksachter -.
Evenzo is 8412 Linksvoor +, 8413 is Linksvoor -.
Dat is wat je zoekt?
Groet,
JW
Voorbeeld: 8450 is Linksachter +, 8451 is Linksachter -.
Evenzo is 8412 Linksvoor +, 8413 is Linksvoor -.
Dat is wat je zoekt?
Groet,
JW
Berichten: 20302
Lid geworden op: 19 apr 2007 00:58
Auto: C5 Aircross Hybride Shine
Opties: HypeBlack-leer, schuifdak, Connect CAM en services
Brandstof: Hybride
Bouwjaar: 2021
Energielabel: A
Phase: C5 Aircross
Organummer: 16187
Productienummer: 20235
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 21.000
Kleur: Tijuca Blue met zwart dak
Locatie: 030
C5club extreme Fan


Berichten: 169
Lid geworden op: 01 apr 2013 07:53
Auto: c5 break exclusive 3.0
Opties: navi + jbl audio
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2006
Phase: 2
Organummer: 10713
Productienummer: 0158
Versnellingsbak: BVA6
kilometerstand: 177000
Kleur: EFBD Ganache peinture nacrée
Locatie: Schinveld
Yep, schitterend, zo kan ik weer verder met mijn project.
Nee uiteraard niet maar ik ga de originele draden "verlengen" naar de nieuwe versterker een pioneer gm-d8604 deze kan via een tulp zowel een low als high level input aan. De versterker stelt zich daar zelf op in. Bijkomend voordeel is dat deze versterker via de input geschakeld wordt. Dus er een remote + is niet nodig.
Nee uiteraard niet maar ik ga de originele draden "verlengen" naar de nieuwe versterker een pioneer gm-d8604 deze kan via een tulp zowel een low als high level input aan. De versterker stelt zich daar zelf op in. Bijkomend voordeel is dat deze versterker via de input geschakeld wordt. Dus er een remote + is niet nodig.
Berichten: 20302
Lid geworden op: 19 apr 2007 00:58
Auto: C5 Aircross Hybride Shine
Opties: HypeBlack-leer, schuifdak, Connect CAM en services
Brandstof: Hybride
Bouwjaar: 2021
Energielabel: A
Phase: C5 Aircross
Organummer: 16187
Productienummer: 20235
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 21.000
Kleur: Tijuca Blue met zwart dak
Locatie: 030
Berichten: 20302
Lid geworden op: 19 apr 2007 00:58
Auto: C5 Aircross Hybride Shine
Opties: HypeBlack-leer, schuifdak, Connect CAM en services
Brandstof: Hybride
Bouwjaar: 2021
Energielabel: A
Phase: C5 Aircross
Organummer: 16187
Productienummer: 20235
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 21.000
Kleur: Tijuca Blue met zwart dak
Locatie: 030
Vanmorgen kreeg ik de VIN van deze auto.
Dat gebruikend kom ik op een andere set schema's en tekeningen dan hierboven getoond.
Die slaan op een PH2 met CAN, deze C5 is een PH1 met VAN.
Een van de verschillen is dat de eindversterker anders van spanning voorzien wordt, dat loopt via een relais in de BM34.
Een ander verschil is dat bij deze uitvoering niet gesproken wordt over een "omschakelmogelijkheid" van de uitgangen van de RT3.
Groet,
JW
Dat gebruikend kom ik op een andere set schema's en tekeningen dan hierboven getoond.
Die slaan op een PH2 met CAN, deze C5 is een PH1 met VAN.
Een van de verschillen is dat de eindversterker anders van spanning voorzien wordt, dat loopt via een relais in de BM34.
Een ander verschil is dat bij deze uitvoering niet gesproken wordt over een "omschakelmogelijkheid" van de uitgangen van de RT3.
Groet,
JW

