ik heb een tijdgeleden precies hetzelfde probleem gehad nadat ik mijn SIM kaart van mijn auto tijdelijk in een handtoestel had gedaan en mee op vakantie genomen had. tijdens vakantie alle overbodige info van kaart verwijdert. na vakantie kaartje weer in mijn RT 4/5 gedaan en als test mijn zoon gebeld. hierbij heb ik niet het nummer ingedrukt maar de naam die op het display stond. mijn autotel gaf precies het zelfde aan "verbinding kan niet tot standkomen". later ben ik er achter gekomen dat op de SIM kaart 2 x de naam van mijn zoon staat in het display van de auto 1 maal met SIMkaart logo voor de naam en 1x zonder dat LOGOtje. toen ik belde naar de naam met SIM logo kwam de verbinding wel tot stand. wellicht heeft dit bij jou ook te maken met het feit dat je even SIM kaartjes gebruikt uit een GSM van jou en een gezinslid. ik zou eens proberen of de verbinding tot stand komt nadat je het nummer ingedrukt hebt ipv een nummer te gebruiken vanaf je SIM. bij mij is nu alles weer in orde nadat ik alle namen verwijdert had waar geen SIM logo voorstond,
gr
paul
11 jan 2015 19:18
John-H
C5club Newbie
Auto: C5 sedan ligne business
Opties: navi
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2008
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Versnellingsbak: BVA4
kilometerstand: 74500
Kleur: zwart
Beste Paul het klopt wat je zegt over de namen in de index dat ze er 2 keer in staan en je moet even opletten waar de sim voor staat als je wilt bellen ,ik heb de nieuwe upgrade 8.31 erover heen gezet die filtert de lege nummers er gelijk uit . Maar het probleem was nog niet weg ik heb een sim kaart van hollandsnieuwe en die heeft netwerk vodafoon . De pre-pay kaart was niet gelukt was geblokkeerd wegens te lang niet gebruikt. nu op zoek naar een andere kaart
Sim only prepaid is als het op is wel kan ontvangen, maar via internet op je nummer kunt aangeven automatisch bij 1 euro er weer 10 euro bij zetten, zit je nooit zonder.
_________________ Met vriendelijke groet Herman......... Techniek is ervoor gemaakt om ons in de steek te laten. Het blijft een ongelijke strijd tussen de techniek en de technicus.
na veel keer geprobeerd te bellen met hollandsnieuwe met elke keer 15 tot 20 mensen voor mij nu maar een prepaid kaart van kpn gekocht en die doet het wel gelijk probleem opgelost.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum