Forumregels
Enkel posten als je een vraag hebt over een C5 PH1 Break & berline vanaf 2001 t/m 10-2004 & C5 PH2 Break & berline vanaf 10-2004 t/m 4-2008 in de categorie elektronica & navigatie.
C5club extreme Fan


Berichten: 132
Lid geworden op: 28 jan 2015 09:24
Auto: C5 2.0 ligne prestige automaat ecc airco
Opties: Moteur: EW10 J4 (RFN) ?
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2001
Phase: 1
Organummer: 09019CJ
Productienummer: 0319
Versnellingsbak: BVA4
kilometerstand: 130000
Kleur: Noir brilliant
Hallo allemaal, ik ben sinds vrijdag een C5 rijker (en n Xantia uit 1994 armer). Ik heb al wat specifieke vraagjes & een probleempje maar die zal ik in losse draadje(s) zetten. En meer algemene is: wat zijn in jullie ervaring de top 10 ( of 5) van connectoren die in dit forum langskomen waarvan het schoonmaken de oplossing is van een (vaak lastig) probleem. De winnaars gaan (naast het vervangen vd pollenfilters) op mijn C5 ToDo de komende dagen.
Alvast dank
Wouter
Alvast dank
Wouter
Nix zo permanent als een tijdelijke fix.
C5club Fan


Berichten: 79
Lid geworden op: 25 dec 2013 11:40
Auto: kinderwagen
Brandstof: Hybride
Versnellingsbak: EAT8
dat met connectoren wist ik nog niet.. en ik lees al ff mee, maar schijnbaar heb ik 1 van de weinige uitzonderingen in C5 
Berichten: 3646
Lid geworden op: 08 nov 2009 15:06
Auto: Citroen met identiteit crisis (DS7)
Opties: Veel te luxe voor een bouwvakker
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2019
Energielabel: C
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 160kkm
Kleur: Blanc Banquise
Locatie: 0227
Ik zou geen stekkers weten die je op voorhand zou moeten schoonmaken.
De massa punten nalopen kan daarin tegen geen kwaad.
De massa punten nalopen kan daarin tegen geen kwaad.
C5club Fan


Berichten: 79
Lid geworden op: 25 dec 2013 11:40
Auto: kinderwagen
Brandstof: Hybride
Versnellingsbak: EAT8
Stekkers loshalen lijkt me zelfs meer risico dan laten zitten tot het echt misgaat.. 
Berichten: 11351
Lid geworden op: 30 jun 2006 11:41
Auto: C3 Aircross 1.2 puretech feel
Opties: SUV
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2018
Versnellingsbak: BVM5
Kleur: Soft sand
Locatie: Apeldoorn
De 2 groene stekkers van de fanregeling verwarming passagierkant links onder voeten eind .
Als die geen goed contact meer maken gaat het heet worden.
Alle sensors even langs gaan.
Accuklemmen nalopen.
Ramen testen open/dicht, temperatuursensor geeft goed aan? anders probleem met airco.
Auto laten gymmen, omhoog/laag.
Als die geen goed contact meer maken gaat het heet worden.
Alle sensors even langs gaan.
Accuklemmen nalopen.
Ramen testen open/dicht, temperatuursensor geeft goed aan? anders probleem met airco.
Auto laten gymmen, omhoog/laag.
Met vriendelijke groet
Herman.........
Techniek is ervoor gemaakt om ons in de steek te laten. Het blijft een ongelijke strijd tussen de techniek en de technicus.
_______________________________________________________
Herman.........
Techniek is ervoor gemaakt om ons in de steek te laten. Het blijft een ongelijke strijd tussen de techniek en de technicus.
_______________________________________________________
V.I.P.


Berichten: 49
Lid geworden op: 30 jul 2009 21:18
Auto: C5 Break 3.0 V6 24V BVA6 Exclusive
Opties: Leder, JBL/Clarion 6CD, open dak, trekhaak
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2005
Energielabel: C
Phase: 2
Organummer: 10388
Productienummer: 10240
Versnellingsbak: BVA6
kilometerstand: 104650
Kleur: Gris Fulminator
Locatie: Rhoon
Ha Wouter,
ken je de slogan : als het niet kapot is kan je het ook niet maken????
niet gaan knoeien dan.
Ik ben nu aan m'n 3e C5 bezig, nog maar 1x last gehad bij m'n eerste C5 (2.0 excl. automaat)
hoogteregeling achter deed rot. nieuwe regelaar........ nog rot......connector vervangen......nog rot.....draadbreuk gerepareerd 5 cm voor connector: OPGELSOST
verder nog nooit last gehad.......(afkloppen
)
Veel plezier met je nieuwe limousine
ken je de slogan : als het niet kapot is kan je het ook niet maken????
niet gaan knoeien dan.
Ik ben nu aan m'n 3e C5 bezig, nog maar 1x last gehad bij m'n eerste C5 (2.0 excl. automaat)
hoogteregeling achter deed rot. nieuwe regelaar........ nog rot......connector vervangen......nog rot.....draadbreuk gerepareerd 5 cm voor connector: OPGELSOST
verder nog nooit last gehad.......(afkloppen
Veel plezier met je nieuwe limousine
C5 Break Exclusive 3.0 24V BVA6 gris Fulminator met alles d'rop en d'ran (2005)
HD Electra Glide FLHT 2007 Pacific Blue Ocean
HD Electra Glide FLHT 2007 Pacific Blue Ocean
Berichten: 847
Lid geworden op: 11 okt 2012 16:51
Auto: C4 2.0 VTS- Grace Jones 180
Opties: Echt ahllluhhsss!
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2005
Energielabel: D
Organummer: 10587
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 165000
Kleur: Noir Obsidien
KPH: Achter
Locatie: Linschoten
De kwaliteit van de stekers op C5 is hoog. De meeste hebben extra verzegeling, dus vocht /corrosie problemen zijn relatief zeldzaam
Berichten: 33565
Lid geworden op: 26 mei 2006 18:31
Auto: Citroën
Brandstof: Benzine
Locatie: 033
Contacteer:
Precies , niet aan knoeien , 't is geen Xantia 
Wat Boes al aangeeft hooguit de massa punten wat aandacht schenken en verder gewoon lekker rijden ....
Wat Boes al aangeeft hooguit de massa punten wat aandacht schenken en verder gewoon lekker rijden ....
Citroën 2CV6 spécial Rouge de Castille ‘82 (.•\=/•.)
Citroën C3 1.2 Max EAT6 Noir Perla Nera ‘24
Berichten: 847
Lid geworden op: 11 okt 2012 16:51
Auto: C4 2.0 VTS- Grace Jones 180
Opties: Echt ahllluhhsss!
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2005
Energielabel: D
Organummer: 10587
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 165000
Kleur: Noir Obsidien
KPH: Achter
Locatie: Linschoten
En helemaal geen XM ph1:P
Berichten: 33565
Lid geworden op: 26 mei 2006 18:31
Auto: Citroën
Brandstof: Benzine
Locatie: 033
Contacteer:
Nee vandaar een type 2 die is ietjes beter 
Citroën 2CV6 spécial Rouge de Castille ‘82 (.•\=/•.)
Citroën C3 1.2 Max EAT6 Noir Perla Nera ‘24
C5club extreme Fan


Berichten: 132
Lid geworden op: 28 jan 2015 09:24
Auto: C5 2.0 ligne prestige automaat ecc airco
Opties: Moteur: EW10 J4 (RFN) ?
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2001
Phase: 1
Organummer: 09019CJ
Productienummer: 0319
Versnellingsbak: BVA4
kilometerstand: 130000
Kleur: Noir brilliant
Nou dat maakt het leven weer makkelijker. DANK.
Waar de massapunten zitten heb ik in een ander draadje gevonden. Interieurfilter al gedaan en deze week even de drie lampjes achter te LCD schermpje en dat is het hopelijk even.
Massapunten doe ik op n droge dag.
Eerste SERVICE + MOTORMNGT en 5 seconden sputterende motor ook al binnen maar dat is weer weg, en ik heb al gelezen dat negeren bijna C5 al minimaal 60% vd problemen oplost, laat ik daar nu best goed in te zijn! ( stekem denk ik aan n preventief busje injectiereiniger)
C5 zoeft idd lekkerder dan Xantia maar de XM wint het toch (zal de wielbasis wel zijn, of een gekleurd geheugen). Eendje blijft ook topper trouwens!
Massapunten doe ik op n droge dag.
Eerste SERVICE + MOTORMNGT en 5 seconden sputterende motor ook al binnen maar dat is weer weg, en ik heb al gelezen dat negeren bijna C5 al minimaal 60% vd problemen oplost, laat ik daar nu best goed in te zijn! ( stekem denk ik aan n preventief busje injectiereiniger)
C5 zoeft idd lekkerder dan Xantia maar de XM wint het toch (zal de wielbasis wel zijn, of een gekleurd geheugen). Eendje blijft ook topper trouwens!
Nix zo permanent als een tijdelijke fix.


