Ik heb reeds diverse berichten gelezen over het RT 4/5 systeem en de navidrive software etc (zowel de update naar de 8.31 versie als de kaart uitgifte). Veelal kom ik er bij de dealer niet mee uit
ik heb gelezen wat de verschillen zijn tussen de software versie 8.20 en 8.31, en dat die niet zo groot zijn. juist het opstarten gaat sneller (hoezo nog sneller dan?mijn versie is er direct als ik de motor start) , maar er zijn geen wijzigingen qua layout en dat vervelende kompas staat dat er in de nieuwe versie ook nog. klopt dat?
Nu kan ik van een vriend van mij een backup of beter gezegd een kopie krijgen van zijn originele software 8.31 en Benelux versie 2014. ik weet dat we geen illegale software bespreken en/of promoten op deze site maar het betreft hier een zogenaamde backup (geef het beestje maar een naam). Kan ik die kopie zonder problemen installeren? blijf je dan ook met een kopie actuele verkeersinfo krijgen of herkend het systeem de Cd als zijnde backup.
Ook heb ik eens gelezen dat het systeem door een kopie kapot kan gaan en je dan een cpl nieuw systeem moet kopen voor 3500,-
als de backup met 8.31 en de Benelux versie mislukt kan ik daarna wel weer de originele versie van 8.20 installeren?
ik heb zelf in het verleden bij de dealer Edition 2011/2012 Benelux met 8.20 gekocht. ik heb de bon nog in het doosje zitten en weet dat die toen 129,- euries koste. Ik moest de dealer er destijds op attenderen dat er een Benelux versie verkrijgbaar was (wisten ze zelf niet) terwijl die op de citroen site wel al stond. volgens de dealer moest ik de versie hebben die ongeveer 400,- ging kosten, je begrijpt het al.
tja dat zijn nogal wat vragen
gr
paul