jaapj schreef:Als ik me goed herinner zijn er twee poortjes die erg op elkaar lijken, je hebt 'm toevallig niet in de AUX geplugd ?
volgens mij kan dat niet het yatour kabeltje past immers maar op één plaats in de Multi stekker
jaapj schreef: Ook een kaartje geprobeerd ipv een stick ?
dat heb ik , al maakt dat in eerste instantie geen verschil denk ik , de wagen zou de box ziezo moeten herkennen zelfs zonder stick ...en dat doet ie niet
jaapj schreef: Open deur intrappen > met de sourceknop moet je van radio > cd speler (mits daar een cd inzit, bij jou niet denk ik) > cd wisselaar springen. Er is geen specifieke benaming van de tracks nodig.
de enige sprongen die hij maakt is radio---->aux---->radio---->aux....
zweefbakkie schreef:even goed op het type stickertje van de radio kijken.. ik heb de zelfde makke... maar dan met een radio met telefoon d'r in in mijn geval dus een RT2! als je een yatour hebt voor RD3/RT3 of hoger nummer dan is het helaas pindakaas... dus heb je een RD3 met een bij passende yatour dan zou het goed moeten gaan.
het stickertje op de radio is blaupunkt RD4 N1-00 dus geen RD3 of unit met telefoon de yatour is YT-M06
Ondertussen antwoord gekregen van de yatour boer :
De interface hoort te werken zonder USB stick. Aaan de achterkant zit een LED die continue moet gaan branden als de interface wordt ingeschakeld door de radio op cd-wisselaar over te schakelen.
gebeurd dus niet , de stick zelf brand wel even constant en daarna flikkerend ...
Als de cd-wisselaar poort correct geactiveerd is (moet op 2 plekken in het menu van de diagnose apparaat) maar de interface niet wordt herkend, dan kunt u het beste de min-pol accuklem even ontkoppelen.
Hierdoor wordt de CAN/VAN BUS herstart en moet de interface correct worden aangemeld door de radio.
Hier komt de kat op de koord , nergens is duidelijk te vinden welke menus dat dan zijn , ik stonds naast de dealer toen hij de cd-lader actief heeft gezet via een vrij algemeen menu en volgens mij hebben we ergens in het radio menu ook een activatie gedaan ... op het net vond ik het volgende:
After finishing installation of YATOUR Interface on Citroen/Peugeot RD3/RD4 radios, You have to activate CD changer port and CD changer display function in BSI by using diagnosis computer ( DIAG2000 or PP2000 or LEXIA 3 ) before you enjoy digital music of USB/SD/iPod/iPhone on your car radio.
The Display function of the CD Changer must be activated, in order that the Disc number and Track number can be displayed on radio screen correctly.
echter vind ik die menus niet letterlijk
... iemand ?
de batterij Loskoppelen helpt niets , integendeel men raam gaat nu in stukjes van 5cm omhoog , ergens op het forum gelezen dat ik het terug moet "teachen" dat probeer ik morgen ff
iemand dus een diagbox bij de hand om even te kijken wat het moet zijn ? enkele fotos zouden zeer hulpzaam zijn