En even uitlezen want m'n raam gaat niet meer met de afstandbediening dicht.frank65 schreef:Als m'n remmen zo blijven piepen wil ik dan meteen van die textar remblokken achter.
Ik ben inmiddels 1 van de 9 toezeggingen
En even uitlezen want m'n raam gaat niet meer met de afstandbediening dicht.frank65 schreef:Als m'n remmen zo blijven piepen wil ik dan meteen van die textar remblokken achter.
Ik wil ook spotrepair (2 dus)R1200C schreef::Is het een idee om een lijstje te maken van "speciale" wensen?
Ik wil graag dat er iets aan de krassen op de motorkap en rechter achter portier wordt gedaan (dat kan toch met spotrepair toch?). En een airco check mag ook best.
Dus:
Spotrepair (1)
Airco check (1)
KOFFIE (1)
(lijstje aanvullen met extra wensen en de getallen met eentje ophogen als je er ook interesse in hebt)

ja, zeker jammerMenno schreef:Hé ... da's jammer hoorRobbertC5 schreef:
![]()
Dan sta ik met nog vier andere stellen op de camping, pinkstervakantie., zeker als 'bedenker' van dit alles

Ik hoef niet eens zelf te denken of ik kom................Ronald schreef:Tuurlijk mag je komen. Pieter1974 komt ook altijd, gezellig.Klussie schreef:Mijn Xantia behoefd geen Check.
Ik weet niet eens of ik komen mag.
Ben wel vrij de 26e, hmmm
gr. Ronald