Hoorde gistermorgen met gepast afgrijzen het radiospotje. Mijn Dame gevraagd of ze het er even in wilde wrijven aangezien we niet kunnen ofzo.. Snorde tevreden verder bij wijze van antwoord.
Donkerblauw is een prachtige kleur! Mijn vriendin rijdt geen auto, enkel de chauffeur
Hoewel ik best vertrouwen heb in mijn C5 en er eigenlijk niets aan mankeert sla ik die veiligheidskeuring nooit over. Vooral niet omdat die gratis is en je nooit weet wat er tevoorschijn komt. Omdat ik zaterdag ergens anders verplichtingen heb kon ik hem zelfs verplaatsen naar vrijdag.
Wat ik wel vreemd vindt is de term "Winterklaar" die je vaak hoort.
Sommigen verwarren die kennelijk met een veiligheidskeuring.
Winterklaarbeurten bestaan eigenlijk niet. Als de auto een beurt gehad heeft
dient deze tegen alle weersomstandigheden in alle jaargetijden bestand zijn.
Zo'n thermosbekertje kado krijgen is leuk, dat sla ik natuurlijk niet af.
Nou maar hopen dat die in de C5-bekerhouder past...
Hé dat is een goede, past hij wel in een C5 zouden ze daar echt rekening mee hebben gehouden? dan is het een goed PR man/vrouw.
Met vriendelijke groet
Herman......... Techniek is ervoor gemaakt om ons in de steek te laten. Het blijft een ongelijke strijd tussen de techniek en de technicus.
Gebruiken ze dan bij het ontwerp meerdere soorten bekers?
Met vriendelijke groet
Herman......... Techniek is ervoor gemaakt om ons in de steek te laten. Het blijft een ongelijke strijd tussen de techniek en de technicus.
Met vriendelijke groet