Zal mij benieuwen op LPG, de xant deed/doet net 1:8 met een nogal zware voet.
Ik wordt qua km vergoed op basis van Euro95 1:10, nogal boeiend dan, het verbruik op gas
Alweer een die het netjes doet op LPG. Handbak of automaat ?Willibrord schreef:Mijn Break blijft gemiddeld 1 liter LPG op de 10 tot 10,5 kilometer nuttigen. En dat met een normale rijstijl: dus geen gescheur, maar evenmin getreuzel. Ik vind dat gebruik heel netjes voor een grote wagen van 1445 kilo, die wordt voortgestuwd door een 2.0 met 143 pk...
Druk zijn en druk doen (ff te ruig met het gaspedaal, zat ook een stukkie met de caravan erachter tussen) heeft ervoor gezorgd dat ze na 6600 km van 6,3 naar 6,4 liter per 100 km is geschoten ...RobbertC5 schreef:De mijne is na ff ruim 4500 km van 6,2 naar 6,3 liter per 100 km gesprongenouwe zuipschuit
Een handbak, en inderdaad het is een Phase 2. Ik wist niet dat er vermogensverschil was tussen een 2.0 Ph1 en Ph2. Zal vast niet veel zijn. Een pk'tje of vier?Ronald schreef:Alweer een die het netjes doet op LPG. Handbak of automaat ?Willibrord schreef:Mijn Break blijft gemiddeld 1 liter LPG op de 10 tot 10,5 kilometer nuttigen. En dat met een normale rijstijl: dus geen gescheur, maar evenmin getreuzel. Ik vind dat gebruik heel netjes voor een grote wagen van 1445 kilo, die wordt voortgestuwd door een 2.0 met 143 pk...
143, is dat het vermogen van een 2.0 Ph2 ?
Gr. Ronald
Ter**g, zeurpiet..maandje ruilenRobbertC5 schreef:Druk zijn en druk doen (ff te ruig met het gaspedaal, zat ook een stukkie met de caravan erachter tussen) heeft ervoor gezorgd dat ze na 6600 km van 6,3 naar 6,4 liter per 100 km is geschoten ...RobbertC5 schreef:De mijne is na ff ruim 4500 km van 6,2 naar 6,3 liter per 100 km gesprongenouwe zuipschuit
het verbruik begint nu toch echt buitensporige vormen aan te nemen
138 voor een Ph1.Willibrord schreef:Een handbak, en inderdaad het is een Phase 2. Ik wist niet dat er vermogensverschil was tussen een 2.0 Ph1 en Ph2. Zal vast niet veel zijn. Een pk'tje of vier?
Van ruilen komt huilenHarm van Beek schreef:Ter**g, zeurpiet..maandje ruilenRobbertC5 schreef:Druk zijn en druk doen (ff te ruig met het gaspedaal, zat ook een stukkie met de caravan erachter tussen) heeft ervoor gezorgd dat ze na 6600 km van 6,3 naar 6,4 liter per 100 km is geschoten ...RobbertC5 schreef:De mijne is na ff ruim 4500 km van 6,2 naar 6,3 liter per 100 km gesprongenouwe zuipschuit
het verbruik begint nu toch echt buitensporige vormen aan te nemen
![]()
Helaas niet, dit kan je meer verwachten, niemand weet geloof ik precies waneer het ding het spoor bijster raakt, maar dat het gebeurd is wel zeker.RobbertC5 schreef:Zal een zonnesteek zijn geweest 8)
Ik heb het ook gehad. Erg vreemd en vervelend. Maar ja, "karakter" zullen we het maar noemen...Ronald schreef:Helaas niet, dit kan je meer verwachten, niemand weet geloof ik precies waneer het ding het spoor bijster raakt, maar dat het gebeurd is wel zeker.RobbertC5 schreef:Zal een zonnesteek zijn geweest 8)
gr. Ronald