Forumregels
Enkel posten als je een vraag hebt over een C5 PH1 Break & berline vanaf 2001 t/m 10-2004 & C5 PH2 Break & berline vanaf 10-2004 t/m 4-2008 in de categorie algemene vragen.
Auto: C5 Break 2.2Hdi exclusive
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2003
Phase: 1
Versnellingsbak: BVM6
kilometerstand: 99800
Kleur: gris orageux
Ik had al enkele weken met tussenpozen de melding "storing uitlaatgas". Maar sinds vandaag krijg ik daar ook nog eens "esp/asr buiten werking" en "dieselfilter schoonmaken" bij. Vervolgens in noodloop en daar issie dus ook niet meer uit gekomen. Zou dit door een dementerende accu kunnen komen?
Free beats!
Auto: Hyundai Tucson MX4 48V Shine
Opties: trekkaak , volledig leder
Brandstof: Hybride
Bouwjaar: 2023
kilometerstand: 621
Kleur: zwart
je kunt de accu is laten uit testen
Ik ga inderdaad eens zoeken naar een goede accuboer hier in de buurt...
Zal voor komende week zijn.
Zal voor komende week zijn.
Free beats!
Sinds gisteren was de melding van "dieselfilter reinigen" ineens verdwenen, wagen ook niet meer in noodloop. Vandaag op weg naar de accuboer, accu laten testen en apparaat gaf aan om ze te vervangen ondank dat alle waarden nog redelijk tot goed waren. Nieuwe accu gekocht dan en op weg naar huis waren alle storingsmeldingen verdwenen! Met de oude accu er nog in welliswaar...
Straks de nieuwe er toch maar in zetten en eens kijken of we een aantal dagen storingsvrij kunnen rijden. De oude houd ik sowieso nog als backup aangezien ze niet kapot is.
Er zat trouwens een 74 Ah in en nu een 70 Ah. Volgens de accuboer was deze geschikt. Ik neem inderdaad aan dat dat geen probleem is?
Straks de nieuwe er toch maar in zetten en eens kijken of we een aantal dagen storingsvrij kunnen rijden. De oude houd ik sowieso nog als backup aangezien ze niet kapot is.
Er zat trouwens een 74 Ah in en nu een 70 Ah. Volgens de accuboer was deze geschikt. Ik neem inderdaad aan dat dat geen probleem is?
Free beats!