Goedendag,
Ik heb sinds een week een C5 exclusive ph2 2.0 HDI uit 2006. Hiervoor had ik een toyota corolla (1998) diesel met 350.000 op de teller. Deze werd echter te klein en het was een 3-deurs, dus wat lastig om onze dochter iedere keer in de kinderstoel te zetten. Mijn vrouw wilde geen station, dus dat versimpelde de zoektocht enigszins

Mijn vader rijdt een C4 picasso uit 2007. Deze vind ik persoonlijk niet zo mooi, dus voor de C5 gekozen. Oorspronkelijk ben ik geen Citroen fan, maar ben toch overstag gegaan. Vooral om het uiterlijk van de auto en de ruimte die hij biedt. Mijn ervaringen tot nu toe zijn positief. Tevens is dit ook niet te vergelijken met de Corolla. De C5 rijdt zoveel beter.. Binnenkort wil ik hem bij de dealer langsbrengen voor een grote onderhoudsbeurt om tevens ook in kaart te brengen wat de technische staat van de auto is. bepaalde reparaties zal ik zelf uitvoeren. De eerst nieuwe remblokken achter zijn al gedaan

Ook ik heb enige vragen, maar deze zal ik elders in het forum plaatsen. Uiteraard zal ik ook ervaringen uitwisselen zodat andere C5 rijders er ook wat aan hebben. Binnenkort komt er een foto.
Groeten,
Eeuwe Jan